Starcom a câştigat primul Leu la Cannes pentru România

Starcom Romania a fost recompensata cu un Silver Lion in cadrul festivalului de publicitate Cannes Lions, pentru campania “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade, fiind prima agentie romaneasca premiata in aceasta competitie. Campania Starcom, entitate a grupului Leo Burnett Romania, a reusit sa se impuna la categoria “Cea mai buna campanie sociala”, alaturi de agentia elvetiana Walker Zurich, premiata si ea tot cu un Silver Lion.   Campania “

Starcom Romania a fost recompensata cu un Silver Lion in cadrul festivalului de publicitate Cannes Lions, pentru campania “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade, fiind prima agentie romaneasca premiata in aceasta competitie.

Campania Starcom, entitate a grupului Leo Burnett Romania, a reusit sa se impuna la categoria “Cea mai buna campanie sociala”, alaturi de agentia elvetiana Walker Zurich, premiata si ea tot cu un Silver Lion.  

Campania “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade a mai fost nominalizata si pentru “Cel mai bun mix de media”.

“Acest premiu este important nu doar pentru Starcom, ci pentru intreaga industrie media, pentru intreaga industrie de comunicare din Romania!”, sustine Carmen Chipuc, Managing Director Starcom Romania.  

Campania “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade a promovat necesitatea controalelor medicale pentru prevenirea aparitiei cancerului la san. In acest sens, mesajul a fost construit in jurul statisticii, astfel ca unul din opt scaune din statiile de metrou, din autobuze, din salile de cinema, din saloanele de frumusete, unul din opt umerase de haine sau rafturi de pantofi a purtat mesajul campaniei: “1 din 8 femei. Nedescoperit la timp, cancerul la san poate ucide. Mergi la control acum”.

Leo Burnett Romania mai este nominalizata in caderul festivalului la categoria Press Lions, sectiunea “Banking Investment & Insurance”, cu campania “Sweden” realizata pentru Western Union. Si GMP Advertising este nominalizata la Cannes, in cadrul competitiei Press Lions, cu lucrarea “Note” de promovare a produsului Mandra Milk, pentru clientul Carpalat.

Cannes Lions este cel mai prestigios festival de publicitate.

Sursa: Capital 20 Iunie 2007