Starlink Group a castigat un trofeu Silver Drum la festivalul de publicitate din Europa Centrala si de Est, Golden Drum 2007. Premiul a fost castigat la categoria Print pentru lucrarea Volume - brandul Altipo Windows. Lucrarea apartine echipei Andrei Gurau, Copywriter - Catalin Burcea, Senior Art Director. Agentia de publicitate a fost nominalizata si la categoria TV cu spotul Dog Trainer pentru brandul Bixtonim de la Biofarm. Doar 3 agentii, printre care si Starlink Group, au fost n
Starlink Group a castigat un trofeu Silver Drum la festivalul
de publicitate din Europa Centrala si de Est, Golden Drum 2007. Premiul a fost
castigat la categoria Print pentru lucrarea Volume – brandul Altipo Windows. Lucrarea
apartine echipei Andrei Gurau, Copywriter – Catalin Burcea, Senior Art Director.
Agentia de publicitate a fost nominalizata si la categoria
TV cu spotul Dog Trainer pentru brandul Bixtonim de la Biofarm. Doar 3 agentii,
printre care si Starlink Group, au fost nominalizate atat la categoria TV cat si
la categoria Print.
La Golden Drum 2007 au fost inscrise agentii din 39 de tari
cu 3.104 de lucrari, cu 21% mai multe inscrieri decat anul trecut. Festivalul Golden
Drum se desfasoara in perioada 14‑19 octombrie la Portoroz, in Slovenia,
si se afla la cea de-a 14-a editie.
Sursa: Capital