Organizaţia Mondială a Sănătăţii a declarat sedentarismul inamicul numărul unu al umanităţii. Diverse statistici spun că la nivel mondial peste un milion de oameni mor anual din cauza afecţiunilor cardivasculare, iar principalii factori care duc la acestea sunt alimentaţia nesănătoasă şi lipsa mişcării.

Fie că este vorba despre elevii din ciclul primar, gimnazial sau liceal, calculatorul și telefonul mobil au luat locul activităţilor sportive. Deja aproape jumătate dintre copiii din România (43%) nu practică activităţi sportive, în timp ce gradul de implicare a copiilor în astfel de activităţi organizate în afara orelor de educaţie fizică este de doar 14%, arată studiul P&G.

Din acest motiv, COSR şi Procter&Gamble au decis să lanseze campania "Mulţumesc, mamă!" (Thank you mom), prin care speră ca mamele să-și încurajeze copiii să facă sport. ”Practicarea sportului de către copii şi tineri are beneficii dovedite atât în ceea ce priveşte sănătatea, cât şi în dezvoltarea lor psihică şi socială . Copiii sportivi sau activi din punct de vedere fizic au o capacitate de integrare socială mult mai bună şi un simţ al responsabilităţii mult mai dezvoltat. Copiii care practică sport astăzi sunt potenţialii olimpici de mâine”, a declarat Octavian Morariu, preşedintele Comitetului Olimpic şi Sportiv Român.

Procter & Gamble este prezent în România din 1992. În 1995, P&G a achiziţionat o fabrică de detergenţi şi înălbitori la Timişoara, investiţia iniţială depăşind 40 de milioane de dolari. Compania a inaugura, la sfârşitul lui septembrie 2010, la Urlaţi, și o fabrică de şampoane şi produse de îngrijire a părului, în care au fost investiţi peste 100 de milioane de dolari.

Grupul american este prezent pe piaţa românească prin intermediul subsidiarei Procter&Gamble România, care include diviziile Procter&Gamble Marketing, Procter&Gamble Materials Management, Procter&Gamble Distribution şi fabrica de detergenţi şi înălbitori de la Timişoara. Portofoliul grupului cuprinde produse din gamele de îngrijire a sănătăţii, produsele de curăţat, de îngrijire personală, de îngrijire feminină şi a copiilor, precum şi mărcile companiilor Gillette şi Wella.