Cum au ajuns copiii să umble mai ușor cu smartphone-urile decât să-și lege șireturile

Multe companii nu dau importanta website-ului personal. Majoritatea, pentru ca nu au informatii suficiente.

Din fericire Google ne ofera multe statistici utile despre internet (si nu numai) pe care le reamintim si noi in acest articol:
Tendinte Globale

    * La nivel mondial traficul, pe internet a crescut cu 62% in 2010. Regiunile care au avut cele mai mari cresteri au fost: Europa de Est si India/Asia de sud, unde cresterea a depasit 100%, iar in Orientul Mijlociu, cresterea a atins aproape 100%.
    * Publicitatea, la nivel mondial, prin mijloacele media masurabile, se asteapta sa depaseasca 500 de miliarde de dolari pentru prima data in istorie in 2011. Publicitatea online se asteapta sa atinga cifra de 82 miliarde dolari.

Craciunul 2010

    * Boxing Day (26 decembrie) a fost cea mai aglomerata zi pentru magazinele online din Anglia, care au inregistrat o crestere a vizitatorilor cu 12% mai mare decat in aceeasi perioada din 2009.
    * Consumatorii din Anglia au cheltuit 6,8 miliarde de Lire Sterline online in Decembrie 2010, reprezentand aproximativ 111 Lire sterline per cumparator.
    * Vanzarile totale online din Anglia au atins cifra de 58,8 miliarde de Lire Sterline la sfarsitul anului 2010, avand o crestere de 18% fata de 2009. Se preconizeaza ca acestea vor atinge 69 de miliarde.

Echipamente conectate la internet

    * Pentru vanzarea de tablete este preconizata o crestere de peste 400% intr-o perioada de doar 2 ani, atingand 81,3 milioane de unitati in 2012.
    * Aproximativ 1 din 5 utilizatori de tablete in Anglia fac achizitii online folosind acest dispozitiv.
    * 350 de milioane de televizoare cu conexiune la internet sunt estimate sa se vanda pana in 2015.

Mobile   

 * Tot mai multi copii sunt in stare sa utilizeze  smartphone-uri (19%) decat sa isi lege singuri sireturile (9%).
    * Se estimeaza ca numarul conexiunilor mobile la internet va atinge 1 miliard la sfarsitul lui 2011 (fata de 500 milioane in 2010).
    * 1 din 3 clienti chestionati au spus ca le-ar placea sa aiba posibilitatea sa sune direct din website un operator pentru o comunicare mai rapida.
SURSA: End Soft Design