Poșta Română a început distribuirea scrisorilor despre amnistia fiscală
Compania Națională „Poșta Română” a demarat distribuția scrisorilor informative referitoare la amnistia fiscală, conform Convenției semnate cu Agenția Națională de Administrare Fiscală. Aceste măsuri sunt reglementate de OUG nr. 116/2024, care vizează sistemul de informare, comunicare și colectare a obligațiilor bugetare, incluzând și anularea unor datorii stabilite prin OUG nr. 107/2024.
Un număr de peste 800.000 de contribuabili vor primi aceste notificări, care oferă informații despre datoriile restante la data de 31 august 2024, detaliind sumele care trebuie plătite și cele care pot beneficia de anulare.
Prin intermediul Poștei Române, contribuabilii vor primi la domiciliu, așa cum se arată în comunicatul de presă al Companiei Naționale “Poșta Română” :
- Scrisoarea de informare care detaliază cuantumul total al obligațiilor bugetare restante la 31 august 2024, împărțit în sumele care trebuie achitate și cele care pot face obiectul anulării.
- – Modelul „Notificării privind intenția de a beneficia de anularea unor obligații bugetare”.
- – Modelul „Cererii privind anularea unor obligații bugetare”.
Poștașii vor colecta și expedia „Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea unor obligații bugetare”
În plus, curierii poștali vor colecta de la adresa contribuabilului plicul conținând „Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea unor obligații bugetare” și îl vor trimite organului fiscal central competent.
Compania Poșta Română va putea să încaseze, prin metode legale de plată, sumele datorate pentru obligațiile fiscale ce trebuie achitate pentru a accesa facilitățile fiscale stipulate în Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2024. Aceasta va fi disponibilă pentru contribuabilii care aleg să plătească în numerar sau cu carduri bancare, fie la domiciliul fiscal, fie la oficiul poștal.
Reprezentanții Poștei Române au afirmat că aceasta este singura companie de curierat din România care acoperă toate regiunile țării, fiind principalul furnizor de servicii poștale la nivel național. Investițiile în tehnologie și digitalizare permit companiei să ofere servicii de înaltă calitate, iar Poșta Română se află într-un proces constant de modernizare, oferind o gamă variată de servicii, inclusiv tipărire, inserare de materiale, servicii financiare și publicitate.
„Reamintim faptul că Poșta Română este singura companie de curierat și servicii poștale din România care ajunge în toate colțurile țării, fiind principalul furnizor de servicii poștale la nivel național, iar investițiile majore și constante realizate de companie în ultimii ani în tehnologie și digitalizare ne permit să asigurăm populației servicii de cea mai bună calitate.
Poșta Română se află într-un permanent proces de modernizare, eficientizare și optimizare, oferind o gamă largă de servicii atât prin intermediul Fabricii de Timbre precum tipar, inserturi de materiale în plicuri şi expediţia acestora pentru beneficiar, cât și servicii financiare, bancare, publicitate indoor și comerciale”, au transmis reprezentanții Poștei Române.