Dorin Boerescu și Radu Spineanu rămân în continuare acționari majoritari, având împreună 60% din companie. În cadrul aceleiași tranzacții, al treilea investitoral companiei, Daniel Enache, a făcut un exit cedând integral pachetul de 20% deținut.
Schimbarea de acționariat marchează pentru 2Parale o nouă serie de investiții în tehnologie și activități de marketing. Dezvoltarea celor două direcții are ca scop, pe de-o parte, optimizarea rezultatelor pe care platforma de afiliere le oferă atât pentru advertiseri, cât și pentru afiliați, iar pe de altă parte extindereaaccelerată a companiei.
Pentru 2Parale, antrenarea de investiții suplimentare pentru creșterea calității serviciilor este o decizie firească în contextul evoluției spectaculoase a pieței de e-commerce în România care, în opinia specialiștilor, va crește de la nivelul actual de 300-400 milioane de euro la circa 1 miliard de euro în 2013. Încă de la lansare, obiectivele 2Parale au fost acelea de a fi în permanență în acord cu dezvoltarea pieței și de a-și consolida competențele în acest domeniu aflat în plină expansiune, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor în continuă diversificare ale clienților.
“Parteneriatul cu 2Parale reflectă orientarea spre digital pe care am setat-o încă de acum 2 ani ca direcție strategică pentru Leo Burnett Group. Ne întregim astfel spectrul competențelor cu o platformăcare va duce clienții ce investesc deja în promovarea brandurilor lor la nivelul următor – marketing cu rezultate direct măsurabile în vânzări,”a declarat Ștefan Iordache, COO Leo Burnett Group
În cei trei ani de la apariția pe piața din România, 2Parale a generat advertiserilor vânzări de peste 20,6 milioane de lei (fără TVA) și a livrat mai bine de 38 de milioane de click-uri. Anul trecut, compania a adus magazinelor din rețea peste 100.000 de vânzări, în valoare de 13,5 milioane de lei (peste 3 milioane de euro), marcând astfel o creștere de trei ori față de rezultatele din 2010.
Cifra de afaceri pentru 2011 a fost de circa 400.000 de euro, după un rezultat de 100.000 de euro în 2010. Tot în 2011, după doi ani de activitate în România, anul trecut 2Parale s-a extins și pe piața din Bulgaria, prin 2Leva.Portofoliul de advertiseri care deruleazăcampaniiîn 2Parale include numeprecumAltex, ClickShop, Groupon, TinaR, MyCloset, Fashion Days, Hostway, Nemira, Plafar, evoMagși Continental Hotels.
Proiectul rețelei de afiliere a fost anunțat de fondatorul Radu Spineanu în decembrie 2008, în cadrul NetCamp, iar în februarie 2009 a primit prima rundă de finanțare din partea fondului Seed Money. La finele lui 2009, afacerea a fost preluată de antreprenorii Dorin Boerescu și Daniel Enache, business-ul fiind separat în două companii. În prezent, serviciul 2Parale este furnizat de 2 Parale Afiliere, societate care deține licența exclusivă de utilizare a platformei în România.