„Vrem să transformăm radical modul în care oamenii percep asigurările de viață, transformându-le din simple contracte financiare, în parteneri de încredere pentru un viitor mai sigur,” spune Ștefan Stavrositu, un nume cunoscut în domeniul asigurărilor de viață și cu peste 25 de ani de experiență în industrie, despre modul în care asigurătorul se raportează la necesitatea acestor asigurări de viață și la evoluția acestui sector. „Este esențial pentru noi să oferim soluții care să corespundă nevoilor reale ale clienților într-o manieră cât mai personalizată și accesibilă.”
La baza acestei transformări stă angajamentul companiei de a aduce în atenția publicului asigurările de viață și importanța acestora: „Faci o asigurare de viață pentru că iubești pe cineva” nu este doar un slogan după care se ghidează leader-ul BCR Asigurări de Viață VIG, ci și o filozofie care stă la baza fiecărei inițiative și produs dezvoltat în cadrul companiei.
Transformarea organizațională a companiei înseamnă și creșterea propriei rețele de distribuție prin investiții în dezvoltarea echipei de consultanți financiari. Astfel, compania urmărește ca până la finalul anului 2025 să angajeze peste 300 de profesioniști, pregătiți să facă asigurările de viață accesibile oricărui român și să marcheze o nouă etapă în industrie.
În directă relație cu construcția unei echipe de distribuție specializate este și schimbarea culturii organizaționale, punând accent pe valorile companiei: Încredere, Integritate, Inovație și Implicare Socială, parte esențială a strategiei adoptate de Ștefan Stavrositu.
„În calitate de asigurător, ne asumăm responsabilitatea față de clienții noștri și dorim să devenim prima opțiune în domeniul asigurărilor de viață. Credem în construirea unei culturi bazate pe respect, dialog și deschidere către inovație,” adaugă Președintele Directoratului BCR Asigurări de Viață VIG.
Mai mult, leader-ul BCR Asigurări de Viață VIG subliniază importanța educației financiare și a conexiunii cu clienții pentru a susține evoluția domeniului: „Ne concentrăm pe crearea de soluții personalizate cu scopul de a oferi protecție financiară, consiliere și suport personalizat, deoarece suntem acel partener de încredere care înțelege nevoia de siguranță a clienților și îi poate ajuta să ia cele mai bune decizii, adaptate stilului lor de viață, contribuind astfel la scăderea deficitului de protecție al românilor în fața evenimentelor neprevăzute.”
Transformarea BCR Asigurări de Viață VIG vine într-un moment optim în domeniu, când piața asigurărilor de viață în România este pregătită pentru inovație și orientată către personalizarea serviciilor și către diferențiere. Cu o viziune clară și o strategie bine definită, BCR Asigurări de Viață VIG urmărește să redefinească industria asigurărilor de viață, punând bazele unui viitor în care fiecare individ să se simtă mai protejat și mai informat.
A venit momentul să aducem campionii asigurărilor într-o nouă ligă și să afle toată lumea că asigurările de viață fac bine. Află ce înseamnă o carieră la BCR Asigurări de Viață VIG și schimbă regulile jocului alături de noi >> www.CuNoiEMaiUsor.ro.
BCR Asigurări de Viață Vienna Insurance Group este o companie membră a Vienna Insurance Group, lider pe piața asigurărilor în Europa Centrală și de Est. A fost înființată în anul 2005 ca subsidiară a BCR și apoi preluată, în 2008, de Vienna Insurance Group (VIG), care a devenit acționar majoritar al companiei. Începând cu anul 2009, compania a devenit liderul pieței de bancassurance și ocupă poziția secundă în piața asigurărilor de viață din România. Orientarea spre client, adaptarea permanentă la schimbările pieței, inovația, precum și parteneriatul excelent cu BCR se reflectă în calitatea produselor de asigurare lansate în rețeaua bancară, în calitatea și diversitatea portofoliului și nu în ultimul rând, în rezultatele companiei și recunoașterea de care aceasta se bucură pe piața asigurărilor din România.
Vienna Insurance Group AG Wiener Versicherung Gruppe (VIG) este lider pe piața asigurărilor în întreaga regiune a Europei Centrale și de Est (CEE)*. Grupul cu o tradiție îndelungată, branduri puternice și o relație apropiată cu clienții este format din mai mult de 50 de companii și fonduri de pensii din 30 de țări. Cei peste 29.000 de angajați ai Vienna Insurance Group au grijă de nevoile de zi cu zi ale aproximativ 32 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt cotate pe Bursa de Valori din Viena din 1994, pe Bursa de Valori din Praga din 2008 și Bursa de Valori din Budapesta din noiembrie 2022. Grupul VIG beneficiază de un rating A+ cu perspectivă stabilă din partea reputatei agenții internaționale de rating Standard and Poor’s. VIG colaborează îndeaproape cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.
Articol sustinut de BCR Asigurări de Viață VIG.