Recrutările vor începe în această lună, fiind căutați candidați pentru poziția de Service Desk Analyst, pentru limbile germană și maghiară. Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este o cerință obligatorie pentru toți candidații. Pentru secțiunea de limbă germană vor fi recrutați 50 de angajați, iar pentru maghiară se vor face angajări în funcție de nevoile companiei.

Dintre angajații care vor fi recrutați în noul centru, 80% vor avea un nivel de experiență junior, iar 20% senior.
Pe lângă salarii atractive, angajații vor primi beneficii extrasalariale precum: bonuri de masă, decontarea abonamentului la transportul local/public și abonamente medicale la clinică privată.

„Le vom oferi angajaților din Târgu Mureș posibilitatea dezvoltarii unei cariere într-o companie multinațională, axată pe performanță și valori legate de performanță. Aceștia vor avea oportunitatea de a fi expuși la mediul internațional de lucru din cadrul Stefanini”, a declarat Andreea-Dana Stănescu, Service Delivery Senior Director, Stefanini România.
Noul centru va furniza servicii pentru companii multinaționale, care au nevoie de suport tehnic în mai multe limbi străine. Clienții care vor fi deserviți de noul centru vin din diverse domenii, precum: producție, servicii financiare și de management sau automotive.
 
Stefanini este în proces de finalizare a procesului de alegere a sediului din Târgu Mureș în care va funcționa noul centru de suport. Clădirea va fi una adaptată la specificul Stefanini, fiind vizat unul din spațiile de business care oferă acces ușor la mijloacele de transport în comun și corespunde cu cerințele tehnice și de calitate specifice unei companii multinaționale. Sediul va avea o suprafață de câteva sute de metri pătrați și va dispune, pe lângă spațiul de lucru, de zonă pentru luat masa, săli pentru ședinte și săli adaptate pentru activitățile de pregătire profesională.