Stihl România a demarat în 2015 investiţii de aproximativ 850.000 de euro în reţeaua sa de distribuţie. Investițiile au presupus în dotări cu sisteme de prezentare a produselor, mobilier pentru atelierele de service, semnalizare exterioară standardizată dar și în alte elemente de marketizare. Până în prezent au fost amenajate 15 magazine de referință pe suprafețe ce depăşesc fiecare 120 de metri pătraţi și ajung în unele cazuri până la 200 de metri pătraţi.
"Ne concentrăm pe dezvoltarea de astfel de magazine, adevărate centre de vânzare şi consultanţă pentru companiile şi consumatorii casnici care deţin sau se gândesc să achiziţioneze motounelte. Aceste magazine sunt localizate în toată țara, cu precădere în marile orașe reședințe de județ și în București. Investiţia în magazine vine cu un efort consistent atât din partea noastră, cât şi de la partenerii pe care îi avem. O parte din dealerii noștri aveau deja prevăzute astfel de investiții, ceea ce denotă încă o dată aplecarea antreprenorială a acestora și dorința de dezvoltare sub umbrela Stihl" a declarat Ioan Mezei, Director General STIHL România.
Un alt program pe care Stihl îl dezvoltă în spațiul de service este cel de diagnoză tehnică. Investițiile în echipamentele de investigație au fost inițiate acum un an și vor continua în 2015, cumulând până la finalul anului aproximativ 50.000 de euro. “Până la sfârșitul anului, 90 de ateliere Stihl din România vor avea echipamente IT cu soft specializat pentru service-ul modelelor de motounelte dotate cu subansamble electronice. Toate aceste reconfigurări tehnice împreună cu respectarea planului de business, vor duce în final la volume mai mari și la afaceri durabile" a mai spus Mezei.