“Am dezvoltat un concept nou de spaţiu comercial, pe care îl vom implementa până la sfârşitul lui 2015 la nivelul dealerilor noştri. Această dezvoltare va însemna un efort investiţional de 3 milioane de euro şi va fi direcţionat către creşterea suprafeţelor, sistemele de prezentare ale magazinelor, organizare şi training”, a declarat Ioan Mezei, director general STIHL.
În prezent, în reţeaua STIHL activează circa 200 dealeri, care operează în jur de 300 de magazine şi spaţii de service.
Compania intenţionează să crească reţeua cu minim 20 de distribuitori în acest an. “Așteptăm în continuare alături de noi persoane cu spirit antreprenorial care îşi doresc să dezvolte o afacere împreună cu o companie germană. Aceştia beneficiază de tot suportul nostru, inclusiv de training-uri tehnice şi de management. Sprijinul pe care îl oferim este o oportunitate mai ales pentru tinerii cu înclinaţii tehnice, care vor să se dezvolte pe propriile picioare, mai ales că investiţiile de start-up se ridică la aproximativ 10.000-15.000 de euro”, a adăugat Mezei.
Stihl este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas Stihl. Veniturile grupului în 2013 au fost de 2,81 miliarde de euro, în creştere cu 1,4% faţă de 2012. Compania numără peste 13.800 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu 120 de importatori şi având o prezenţă în 160 de ţări. În România, Stihl este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997.