Dupa aproape un an de la acord si dupa sase luni de la incheierea tranzactiei, Lenovo deschide o reprezentanta in Romania. Pasul era firesc, crede Diana Munteanu, Branch Officer la Lenovo Romania, “deoarece reprezentanta IBM exista in Romania de zece ani, brandul Think preluat de la IBM fiind de mai multi ani unul de renume, alaturi de celelalte branduri mari prezente in Romania.” Avantajele pe care Lenovo crede ca poate conta in lupta de pe piata romaneasca sunt notorietatea b
Dupa aproape un an de la acord si dupa sase luni de la incheierea tranzactiei, Lenovo deschide o reprezentanta in Romania.
Pasul era firesc, crede Diana Munteanu, Branch Officer la Lenovo Romania, “deoarece reprezentanta IBM exista in Romania de zece ani, brandul Think preluat de la IBM fiind de mai multi ani unul de renume, alaturi de celelalte branduri mari prezente in Romania.” Avantajele pe care Lenovo crede ca poate conta in lupta de pe piata romaneasca sunt notorietatea brandurilor ThinkPad si ThinkCenter, preluate odata cu divizia de PC-uri a IBM, dar si experienta pe care compania a acumulat-o pe piata din China, unde Lenovo este cel mai mare producator de calculatoare si detine mai mult de o treime din piata. Canalele de distributie pe piata romaneasca au fost, la randul lor, preluate de la IBM, iar Lenovo Romania nu va face schimbari in aceasta privinta, spun oficialii companiei.
Lenovo ocupa in prezent locul trei pe piata mondiala de vanzari de PC-uri. Insa ambitiile sunt mari: si-a propus ca pana in 2010 sa devina numarul unu mondial.