p

"Ieri s-a lansat procedura pentru promovarea internă. În parteneriat cu asociaţiile de promovare am stabilit achiziţionarea de spaţii de publicitate pe parcursul anului viitor, pentru toate campaniile care vor fi de-a lungul anului. Strategia va fi gata până pe 15 ianuarie, strategia care se referă la implementarea brandului turistic, şi atunci vom vedea exact pe ce canale internaţionale ne vom promova. Din cercetările pe care le-au făcut cei care au creat brand-ul era recomandat la vremea aceea să ne promovăm şi pe canale ca National Geographic sau Discovery. Vom vedea strategia la care se lucrează acum şi care va fi finalizată până la 15 ianuarie, vom vedea exact ce ne recomandă- când şi unde să ne promovăm" a spus Elena Udrea.
Ea a precizat că că strategia va recomanda direcţiile de promovare atât pe plan extern, cât şi intern, iar piaţa internă, de 22 milioane de posibili turişti, nu va fi ignorată.
SURSA: Agerpres