“Având în vedere că dezvoltăm noi servicii, iar compania se află într-o continuă dezvoltare, îşi va direcţiona eforturile pe asigurări auto şi asigurări medicale, pentru a susţine o creştere intensivă şi constantă. Ulterior, compania se va dezvolta foarte mult pe servicii suplimentare oferite clienţilor, servicii post-daună, dar şi în convingerea clienţilor să se orienteze şi către alte tipuri de contracte de asigurări, cum ar fi cele pentru clădiri sau bunuri, precum şi răspunderi civile”, a spus directorul de vânzări al companiei, Ana Maria Bucea.
 
 Potrivit reprezentanţilor Strategic Broker, în prezent, compania îşi canalizează eforturile către dezvoltarea serviciilor oferite în baza platformelor online şi dezvoltarea serviciilor post-daună. Totodată, societatea de brokeraj a dezvoltat un parteneriat cu Pantaenius Austria care îi asigură prezenţa pe segmentul asigurării ambarcaţiunilor de agrement printr-o ofertă profesionistă, cu o acoperire foarte bună şi un preţ neegalat în România.
 
 “Nu suntem interesaţi de ocuparea unei poziţii în topul încasărilor, ci de creşterea nivelului serviciilor către clienţi şi dezvoltarea acestor servicii. Dar suntem convinşi că, odată cu această orientare către client, ne vom regăsi din ce în ce mai sus şi în topurile încasărilor”, a declarat Ana Maria Bucea.
 
 Echipa de management are o experienţă de peste 10 ani de activitate în domeniul asigurărilor. În vederea îmbunătăţirii serviciilor oferite clienţilor, societatea a lansat, la începutul lunii iulie, o platformă de ofertare a poliţelor de asigurări RCA, pentru un segment de piaţă actual, www.rcasuperieftin.ro .
 
 De asemenea, societatea se pregăteşte să lanseze alte câteva platforme de vânzare poliţe de asigurări, oferind viitorilor clienţi posibilitatea de a alege poliţele necesare într-un mod  rapid şi transparent.
 
 Societatea actuală s-a înfiinţat în luna octombrie 2009, când Imperial Insurance Broker a fost preluată de către compania Strategic Research Corporation.