Cel mai mare operator de digital signage din România - Blitz Television, care a lansat în luna mai, anul acesta, rețeaua BlitzTV în toate stațiile Metrorex, a finalizat împreună cu compania de cercetare Daedalus Millward Brown un sondaj ce relevă faptul că 39.4% dintre bucureștenii cu vârsta de peste 14 ani (peste 670.000 persoane) obișnuiesc să circule cu metroul cel puțin o dată pe săptămână, iar 58.6% dintre aceștia vizionează programele BlitzTV.
Profilul principal al călătorului Metrorex are vârsta între 18 și 44 de ani, venituri medii și ridicate în comparație cu populația Bucureștiului.
„În mod surprinzător pentru cei care nu circulă cu metroul, 38% din totalul călătorilor Metrorex dețin mașină proprie însă, în cele mai multe cazuri, preferă călătoria cu metroul datorită rapidității” a declarat Constantin Caciur, Managing Consultant Blitz Television. De asemenea, 42.8% dintre călătorii cu metroul au card de debit/credit, 34,4% utilizează internet banking, 28,3% au asigurare de viață/pensie privată și 44.7% au telefoane smartphone, dintre care două treimi au downloadat aplicații pe mobil.
Blitz Television și-a diversificat de curand rețeaua prin extinderea digital signage în Aeroportul International Henri Coandă și în aeronavele Tarom.
Studiul a fost realizat pe baza unui sondaj telefonic, pe un eșantion de 900 persoane și este reprezentativ pentru locuitorii din București cu vârsta de peste 14 ani. Eroarea de eșantionare este de +/- 3.3%.