Publicat recent, studiul London Economics confirmă contribuția substanțială a Hyundai Motor Group adusa economiei europene. Intitulat „Beneficiile economice si sociale ce deriva din prezenta Hyundai si Kia in Europa”, studiul demonstreză că până la 268.000 de persoane dețin locuri de muncă datorită prezenței celor două mărci auto pe piața europeană.
Hyundai si Kia au contribuit cu un total de 1,7 miliarde de euro la bugetele statelor europene în 2011, bani proveniți din taxe vamale, vânzări și impozit pe venit. Împreună, fabricile din Cehia (Nošovice) și Slovacia (Žilina) au achiziționat consumabile în valoare de 4,8 miliarde de euro, dintre care 72%, adică 3,4 miliarde euro, au ca proveniență Europa. De asemenea, raportul punctează faptul că întreaga rețea de activitate a Hyundai Motor Group, de la cercetare și dezvoltare la distributie, poate fi regăsită la nivelul Europei. Reteaua de distributie care acoperă țările membre UE și statele EFTA contribuie cu un profit adițional de două miliarde de euro la PIB-ul Europei.
Allan Rushforth, senior vice president și COO al Hyundai Motor Europe consideră că: “acest raport confirmă angajamentul luat de Hyundai Motor Group în fața Europei – față de oameni, față de economie – și este cel mai detaliat de până acum. Investiția mai multor miliarde de euro în regiune a consolidat calitatea produselor și serviciilor noastre și a creat noi oportunități, direct si indirect, pe piața muncii. Suntem aici pe termen lung și ne dorim ca Europa sș se dezvolte deoarece operațiunile și oamenii noștri sustin această dezvoltare.”
Pe lângă impactul economic, trebuie luat în seamă și faptul că, doar anul trecut, peste 769.000 de europeni au achiziționat un model aparținând mărcilor Hyundai și KIA.
STUDIU: Ce înseamnă mărcile Hyundai și KIA pentru europeni
28 martie 2013, 14:22
Ultima modificare în 28 martie 2013, 16:22
Au fost și încă sunt multe discuții legate de impactul mărcilor coreene pe piața europeană. Mulți consideră sosirea în Europa a acestor branduri, cu arme și bagaje, un pericol la adresa companiilor de pe bătrânul continent, iar succesul repurtat de coreeni o amenințare pentru viitorul concurenților care, de zeci de ani, își desfășoară activitatea aici. Un studiu London Economics arată însă că există și un impact pozitiv imposibil de neglijat.
Etichete: hyundai,
impact,
kia,
studiu
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook