79% dintre posesorii de smartphone obişnuiesc să-şi verifice mailul, fie că este vorba de cel personal sau cel de serviciu.
Două treimi dintre respondenţii studiului condus de GfK folosesc smartphone-ul pentru a vizita comunităţile online şi reţelele sociale sau ca pe o agendă pentru programări.
Aproape jumătate dintre deţinătorii de smartphone declară că obişnuiesc să facă fotografii şi să posteze informaţii în social media, dar există şi tendinţa de a căuta informaţii pe internet direct în magazin, atunci când se află la cumpărături, despre produsele pe care intenţionează să le achiziţioneze (41%).
Cele mai folosite aplicaţii
Numărul mediu de aplicaţii descărcate este de 22, iar jumătate dintre aplicaţiile descarcate sunt şi păstrate. Aproape o treime dintre aplicaţiile păstrate sunt folosite zilnic (4 aplicaţii).
În mod obişnuit, deţinătorii de smartphone-uri din România utilizează:
1. Email/ Chat/ Instant Messenger (76%)
2. Muzica/ Radio (60%)
3. Retele sociale/ Bloguri (57%)
4. Jocuri/ Petrecerea timpului liber (54%)
5. Stiri/ Meteo (49%)