Studiu CIEL România: 84% dintre antreprenorii români așteaptă Black Friday ca să economisească de aproape 7 ori mai mult

Circa 84% dintre antreprenori spun că preferă să achiziționeze soluții software de Black Friday datorită prețurilor mult mai mici, digitalizarea fiind o prioritate pentru ei, mai ales în această perioadă incertă cauzată de pandemie, deoarece îi ajută eficientizeze activitatea și să reducă cheltuielile. În plus, aproape 98% dintre antreprenorii cu afaceri mici sunt dispuși să facă o achiziție de Black Friday, motivați de faptul că pot face economii substanțiale.

Totodată, 61% dintre companii au în plan să cumpere în medie două softuri, 22% alocă bugete pentru a achiziționa trei softuri, iar 17% au pe listă un singur soft, conform studiului CIEL România. Bugetul antreprenorilor pentru Black Friday variază între 60 euro și 120 euro.

„Pentru antreprenorii români Black Friday este o oportunitate uriașă de a face economii considerabile, motiv pentru care la CIEL organizăm de 9 ani de zile consecutiv această campanie de reduceri. Din analiza noastră reiese că cei mai mulți proprietari de afaceri vor să achiziționeze cu această ocazie softuri de gestionare a magazinelor online, softuri de salarizare, softuri de contabilitate sau softuri de gestionare a producției de diverse produse alimentare sau non-alimentare. Și soluțiile cloud sunt tot mai căutate datorită faptului că reprezintă o tehnologie sigură pentru business și pot fi accesate de oriunde și de pe orice dispozitiv, telefon, tabletă sau laptop”, declară Roxana Epure, managing partner CIEL România.

CIEL România organizează campania de Black Friday pe 12 noiembrie, cu un discount unic de 65% la o serie de softuri, fiind cea mai mare campanie de acest tip pentru antreprenori. Prețurile de Black Friday pornesc de la 58 euro pentru softuri care automatizează task-uri repetitive, iar o soluție cloud costă de la 72 euro, incluzând servicii de actualizare a softurilor și de suport tehnic.

92% dintre antreprenori își doresc să existe mai multe campanii Black Friday cu soluții, servicii sau echipamente IT sau non-IT pentru business

Mai mult, conform studiului CIEL România, 92% dintre antreprenori își doresc să existe mai multe campanii Black Friday cu soluții, servicii sau echipamente IT sau non-IT pentru business, nu doar pentru clienții persoane fizice. Aproape toți respondenții la studiul CIEL România consideră că, pe lângă economiile considerabile, reducerile practicate de companii de Black Friday sunt reale deoarece prețurile nu fluctuează sau nu pot fi crescute artificial înainte de campanie.

„Black Friday este cel mai bun moment din an pentru antreprenori, mai ales pentru cei aflați la început de drum sau pentru afaceri mici, pentru care fiecare leu investit contează. Comportamentul de achiziție al unei companii devine foarte similar cu comportamentul unei persoane fizice.

De asemenea, pentru companiile de orice dimensiune tehnologia este cea mai rapidă și eficientă metodă de a reduce cheltuielile. Automatizând activități repetitive care consumă foarte mult timp, nu doar că va crește exponențial productivitatea angajaților, dar vor fi îmbunătățite operațiunile în companie”, explică Roxana Epure, managing partner CIEL România.

Interesul antreprenorilor pentru campanii de reduceri este în creștere de la an la an, iar pentru Black Friday 2021 CIEL România estimează vânzări cu 30% mai mari față de 2020.