Dupa ce a condus fara drept de apel timp de sapte ani topul culorilor auto in SUA, argintiul a fost detronat de...alb. Potrivit unui recent studiu al producatorului de vopseluri auto, DuPont Automotive Systems, albul este noul „must” cand vine vorba de culoarea masinii. Succesul de care se bucura albul la masini in SUA prevesteste clar o revolutie in urmatorii doi ani, cand rosu, albastru sau negru vor fi la moda, estimeaza compania DuPont. In cei 55 de ani da cand redacteaza
Dupa ce a condus fara drept de apel timp de sapte ani topul culorilor auto in SUA, argintiul a fost detronat de…alb. Potrivit unui recent studiu al producatorului de vopseluri auto, DuPont Automotive Systems, albul este noul „must” cand vine vorba de culoarea masinii.
Succesul de care se bucura albul la masini in SUA prevesteste clar o revolutie in urmatorii doi ani, cand rosu, albastru sau negru vor fi la moda, estimeaza compania DuPont. In cei 55 de ani da cand redacteaza acest studiu, DuPont a descoperit ca, dupa ce publicul face o „cura” de alb, schimba cu o culoare la polul opus.
Producatorii de automobile se bazeaza mult pe studiul DuPont, pentru a decide ce culori sa foloseasca la masinile care alcatuiesc stocuri. Intrucat majoritatea cumparatorilor aleg o masina care exista deja in curtea dealerului, pentru a evita pierderea de timp, este crucial sa ai masini care se vand singure.
Argintiul a fost mult timp asociat in SUA cu ideea de hi-tech, telefoane celulare noi si stralucitoare, gadget-uri si SF, inca din 1999, cand a devenit best-seller. Ulterior a fost asociat cu ideea de siguranta, mai precis siguranta celui care cumpara un automobil ce reuseste sa isi pastreze valoarea de vanzare, gratie culorii.
Sursa: NY Times
Data: 5 Decembrie 2007