Astfel, din totalul celor 263 de antreprenori de top din întreaga lume chestionaţi, toţi câştigători ai premiului internaţional Antreprenorul Anului EY, 82% au fost de acord că, pentru creşterea afacerii companiei lor, a fost esenţială capacitatea de a inova. În acelaşi timp, aproape 50% dintre cei chestionaţi au spus că generarea de idei inovatoare devine din ce în ce mai dificilă pe măsură ce organizaţiile lor au crescut în dimensiune şi în complexitate.
Potrivit studiului EY, 60% dintre antreprenori au descris inovarea ca pe un proces nestructurat şi informal, în timp ce 40% au menţionat că doar câteva dintre ideile angajaţilor din companiile lor vor ajunge în stadiul de comercializare. EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 175.000 de angajaţi în 728 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 25,8 miliarde de dolari, în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2013.
În România, EY este unul dintre liderii de pe piaţa serviciilor profesionale încă de la înfiinţare, în anul 1992, cu peste 500 angajaţi din România şi Republica Moldova. (Sursa: Agerpres)