Un studiu realizat de Nokia, liderul pieţei mondiale de telefoane mobile, arată că oamenii se bazează mai mult pe e-mail decât pe apeluri telefonice sau mesaje text atunci când trimit sau răspund la mesaje importante şi că aceştia petrec în medie 5 zile pe an răspunzând la e-mail-uri.
Nokia a anunţat astăzi disponibilitatea telefonului mobil Nokia E72, creat special pentru mesagerie de afaceri şi personală, şi totodată a publicat un studiu care arată că oamenii se bazează mai mult pe e-mail decât pe apeluri telefonice sau mesaje text atunci când trimit sau răspund la mesaje importante.
Studiul arată că oamenii petrec în medie cinci zile pe an – echivalentul unei întregi săptămâni de lucru – răspunzând la e-mail-uri. „Jumătate dintre utilizatori (46%) aleg să comunice prin e-mail, mai mult decât prin voce sau mesaje text, atunci când trimit sau primesc informaţii importante”, potrivit lui Ukko Lappalainen, vicepreşedintele Nokia.
Conform studiului, pentru jumătate din respondenţi (49%), prioritatea o constituie partenerii, urmaţi de şefi sau manageri (29%), colegi (23%) şi chiar clienţi (31%).
Studiu realizat de ICM pe un eşantion de 7.826 de persoane din Regatul Unit, Rusia, Spania, Africa de Sud, Emiratele Arabe Unite, Singapore şi Italia, în iulie 2009, are ca scop examinarea diverşilor factori care influenţează modul în care oamenii răspund la anumite subiecte şi situaţii.
Nokia E72, un alt birou mobil
Nokia E72 se bazează pe formula celui mai de succes telefon Nokia cu tastatură QWERTY completă, Nokia E71, şi aduce noi capabilităţi, precum experienţele e-mail şi chat de tip desktop. În plus, dispozitivul include cea mai nouă versiune Ovi Maps cu navigaţie A-GPS şi busolă, tastă de navigare optică şi cameră de 5 megapixeli.
Nokia E72 oferă, de asemenea, serviciul push e-mail Nokia pentru segmentul consumer, Nokia Messaging şi, pentru prima dată, utilizatorii îşi pot configura mesageria instantanee (IM) direct de pe ecranul de start, pentru a accesa servicii precum Windows Live Messenger, Yahoo! Messenger, Google Talk şi Ovi Chat. Aşa cum pot purta discuţii prin intermediul desktop-ului, utilizatorii pot răspunde în timp real prietenilor şi colegilor din diverse comunităţi online.
SURSA: Nokia