Studiul a fost realizat pe baza unui chestionar aplicat online pe un eşantion format din 3.314 respondenţi şi arată care sunt obiceiurile românilor în ceea ce priveşte utilizarea internetului.
28,90% dintre utilizatorii de internet din România au venituri cuprinse între 1.000 şi 2.000 de lei, 27,20% au venituri mai mici de 1.000 de lei, 33,70% au între 2.001 şi 5.000 de lei, iar 10,20% au venituri de peste 5.001 lei.
Cele mai spectaculoase creşteri ale interesului utilizatorilor români în raport cu 2010 au fost înregistrate în zona tehnologiei (9,8%), în educaţie (8,6%), în artă, cultură şi societate (6,8%), în shopping (6,4%) şi în sport (5,7%).
68,3% dintre utilizatorii români de internet folosesc serviciul pentru corespondenţă şi mesagerie, 52,5% îl folosesc în documentarea pentru serviciu şi şcoală, 41,9% pentru utilizarea reţelelor de socializare, 41,1% pentru a citi presa, 35,6% pentru descărcarea de muzică sau filme, iar 25,9 pentru a-şi căuta o slujbă.
Mai multe informaţii se găsesc în infograficul alăturat.