Astfel, 40% dintre cei intervievaţi spun că folosesc internetul mai mult de trei ore zilnic, 31% spun că îl folosesc între una şi trei ore pe zi, iar 9% sub o oră pe zi. 10% dintre respondenţi au declarat că utilizează internetul mai rar decât zilnic, iar 9% spun că nu îl folosesc deloc.
8 din 10 intervievaţi ascultă muzică zilnic: 35% pentru mai mult de trei ore, 28% între una şi trei ore, iar 16% pentru mai puţin de o oră.
7 din 10 subiecţi afirmă că se uită la televizor zilnic, pe durate mai scurte de timp decât cele alocate utilizării internetului sau ascultării de muzică: 23% mai mult de trei ore, 36% între una şi trei ore, iar 12% sub o oră pe zi.
În ceea ce priveşte petrecerea timpului liber şi socializare, cei mai mulţi dintre intervievaţi spun că obişnuiesc să facă ieşiri în aer liber săptămânal sau mai des – 64%, în timp ce 49% se vizitează cu prietenii, iar 39% cu rudele.
"4 din 10 intervievaţi ies în cafenele săptămânal sau mai des, 16% de câteva ori pe lună, 7% lunar, iar 24% mai rar decât atât, în vreme ce 14% nu ies în cafenele niciodată. Aproximativ câte 2 din 10 intervievaţi ies în baruri, respectiv în restaurante o dată sau de mai multe ori pe săptămână", mai arată realizatorii sondajului.
Studiul a fost realizat ]n luna iulie 2016, pe un eşantion de 800 indivizi cu vârste cuprinse între 16 şi 50 de ani din mediul urban. Tipul eşantionului: multi-stratificat, probabilist, reprezentativ la nivel naţional. Eroarea maximă tolerată: plus/minus 3,5%. Chestionarele au fost aplicate prin metoda CATI.