Cu acest nou restaurant, Better Brands ajunge la o investiție de aproximativ jumătate de milion de euro în conceptul Subway. Planurile companiei prevăd și alte deschideri pe termen mediu, dar și continuarea de investiții semnificative pe segmentul de livrări la birou sau domiciliu și catering pentru companii și evenimente de orice mărime.

”Românii s-au obișnuit cu calitatea, prospețimea, prețul avantajos și viteza de servire a brandului Subway și sunt foarte receptivi la produsele noastre. Am fost printre primii francizati care au deschis o unitate în România acum 5 ani, în Complexul Rezidential Upground și pot spune că, în cinci ani de zile, numărul de clienți a crescut cu aproape 100% la nivelul unității Subway Pipera, cel de-al 3-lea restaurant deschis de retailerul american în România, la intrarea pe piață”, a declarat John Marino, CEO Better Brands și Președintele Board-ului National Subway FAF în România.

La nivel național a crescut semnificativ și valoarea medie a bonului de cumpărături raportat la anul 2012. În unitățile Better Brands, valoarea medie a bonului este peste media națională și ajunge la 11 euro, în cazul livrărilor la domiciliu pe care unitățile Subway Better Brands le efectuează cu regularitate în timpul săptămânii, mai ales în rândul corporatiștilor. De altfel, unitatea Subway Upground Pipera a fost prima care, în urmă cu doi ani, a început programul pilot de livrări la domiciliu, în urma numeroaselor cereri primite de la companiile din zonă.

La nivel regional, unitățile Subway din România se află pe locul trei din punct de vedere al performanței, după Polonia și Bulgaria, din regiunea de Sud-Est a Europei, însă John Marino preconizează că până în 2018, România va întrece performanța Bulgariei, ajungând pe locul doi la nivel de regiune. 

Numărul clienților este în creștere cu 6% la nivel național, iar profitabilitatea per restaurant este în creștere cu 347 de dolari, pe săptămână/unitate. În același timp, volumul mediu de vânzări pe restaurant, în 2017, în Romania, este în creștere cu peste 9% fata de anul precedent.

„Anul 2017 se conturează a fi cel mai bun al lui Subway în România, cu multe evenimente de sărbătorit, produse noi și promoții pe măsură. Anul acesta, costul mărfurilor vândute este în scădere cu 4% în România, unul dintre cele mai bune rezultate din Europa Centrală și de Est”, spune John Marino.

Subway este cel mai mare lanț de restaurante American la nivel mondial ca număr de unități, cu peste 44.000 de locații în 108 tari. În România, Subway a intrat pe piață în 2012, iar în prezent rețeaua a ajuns la peste 37 de unități, dintre care 16 în Capitală.