Subway deschide, la Sibiu, primul restaurant drive-thru din ţară

Mai mult fast food cu orar non-stop și servire direct în mașină: în parteneriat cu Petrom, Subway intră pe segemntul restaurantelor drive-thru din România şi deschide prima unitate de acest tip în incinta stației Petrom Veștem, de la intrarea în orașul Sibiu.

Noul Subway (160 mp) – al doilea restaurant deschis în Sibiu și primul de tip drive-through din țară -, poate asigura servirea a peste 64 persoane zilnic. Restaurantul are un concept de design nou și modern denumit Decor Metropolitan și va fi deschis non-stop.

Spaţiul a fost ales  strategic: intrarea pe autostrada Sibiu-Nădlac este una dintre cele mai importante autostrăzi, cu un trafic ce depășește un million de autovehicule zilnic. În plus, parteneriatul cu Petrom oferă un atuu datorită numărului ridicat al șoferilor care se pregătesc de drum și opresc pentru alimentare.

”Din dorința de a simplifica drumurile clienților noștri și a economisi timpul petrecut în trafic, ne-am gândit să le oferim o gustare, la pachet cu alimentarea cu combustibil a autovehiculului. Personalul restaurantului a fost selectat în urma unui proces riguros de testare și este pregătit să onoreze un număr mare de comenzi într-un timp record, pentru a veni în sprijinul celor care își petrec o mare parte din zi în trafic”, a declarat Andrei Trifan, Development Agent Subway Romania.

Acesta este cel de- al 20-lea restaurant Subway din România și urmărește ruta internațională de dezvoltare a rețelei de restaurante, care în curând va depăși 42.000 de restaurante deschise la nivel mondial.

Din 2012, când compania a deschis primul său restaurant în București, Subway a continuat să se extindă, ajungând la 20 restaurante în țară, în oraşe  precum Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Ploiești, Pitești, Suceava și Sibiu. Subway intentioneză să aibă, peste doi ani, 40 de unităţi pe piaţa românească.

Franciza pentru un Subway costa 7.500 de euro pe lună, iar partenerii Subway vor plăti, totodată, o sumă reprezentând 8% din afaceri pentru fondul de franciza şi 4,5% din vânzări pentru fondul de publicitate.

Înfiinţat în anul 1965, în Connecticut, SUA, Subway deţine în prezent peste 36.000 de restaurante, în 98 de ţări. Produsele de bază sunt sandwich-urile, gamă completată de preparate crocante (crisps), supe, prăjiturele americane, băuturi calde şi reci.

Principalii competitori ai Subway pe piaţa românească sunt lanțurile de tip fast-food KFC, franciză controlată pe plan local de omul de afaceri Puiu Popoviciu (52 de restaurante), McDonald’s (67) şi Springtime (23).

Piața românească a localurilor de tip fast-food a ajuns la 500 de milioane de euro, adică jumătate din întregul domeniu de restaurante.