În cazul în care cifrele de vânzări realizate de Dacia în Franţa nu v-au convins că modelele produse la Mioveni chiar sunt la mare căutare în Hexagon, jurnaliştii de la Le Parisien au publicat pe blogul oficial o fotografie care ilustrează perfect care este relaţia dintre Dacia şi alte mărci de autoturisme.

Mai exact, este vorba despre o imagine a unui showroom Honda situat la Béziers, showroom pe care este aplicată o banderolă cu sigla Dacia pe care scrie „Aici, în curând, concesionarul dumneavoastră Dacia”. Ce face interesantă această fotografie este faptul că logoul Honda nu a fost dat jos, sigla Dacia fiind pusă practic peste sigla Honda.

0-55399-car.jpg„O banderolă pe care scrie „Aici, în curând, concesionarul dumneavoastră Dacia” acoperă logoul Honda la un showroom din Béziers. Acest lucru face să se înmulţească punctele de vânzare pentru ca producătorul român să acopere numărul mare de comenzi.


Vânzările Dacia pe piaţa franceză au crescut cu 47,5 la sută, în ritm anual, în luna iulie, la 8.934 unităţi, în pofida scăderii vânzărilor auto în Franţa cu 12,9 la sută pe an, la 169.804 de unităţi, din cauza diminuării primei de casare de la 1 iulie, la 500 de euro.