Pentru o taxă de intrare în afacere de 2.000 de euro, persoanele sau companiile cu experienţă în domeniul tâmplăriei PVC pot deveni partenerii liderului pieţei de profil din România.
Liderul pieţei de ferestre din România, Suki Group, îşi extinde activitatea în regim de franciză. Ca o primă condiţie pentru a intra în sistem, viitorii francizaţi Suki trebuie să aibă experienţă în domeniul tamplăriei PVC.
Francizorul pune la dispoziţia francizatului un concept inedit de showroom – Suki Box, dotat cu mostre relevante, soft profesional de ofertare, aparatură IT, materiale publicitare şi obiecte promoţionale menite să faciliteze procesul de vânzare.
Intre principalele responsabilităţi ale partenerului francizat intră activitatea de ofertare, contractare şi vânzare către clientul final a diferitelor modele de ferestre şi usi din PVC şi/sau aluminiu, fiind în contact permanent cu diferitele profiluri de clienţi şi răspunzând cu promptitudine la solicitările acestora. Veniturile viitorului partener francizat Suki vor fi direct proporţionale cu efortul de vânzări depus.
Contractul de franciză se încheie pe o durata de cinci ani, iar taxa de intrare în reţeaua de franciză variază între 2.000 şi 2.600 de euro, în funcţie de zona de amplasare a Suki Box-ului şi potenţialul acestuia.
Cu excepţia taxei de intrare în reţeaua de franciză, pentru viitorul partener francizat contractul de franciză nu mai prevede şi alte costuri de start-up relevante.
Cu o activitate de peste 11 ani pe piaţa de profil şi cu o cifră de afaceri de circa 8,3 milioane de euro în anul 2006 şi având în prezent o reţea puternică de puncte de lucru la nivel naţional, compania Suki Group se detaşează prin calitatea produselor şi serviciilor oferite, precum şi prin permanenta inovaţie şi adaptabilitate la cerinţele clienţilor şi tendinţele internaţionale. În prezent, ferestrele Suki, în forme şi modele variate, a căror calitate este certificată ISO 9001, fac parte din casele a zeci de mii de români.