Cifrele de la Ministerul de Finanţe arată că fosta prezentatoare Tv câștigă sume consistente prin firma sa R.A. Communicationa Media SRL, prin care administrează un magazin online prin care vinde cosmetice bijuterii și îmbrăcăminte. Tot prin această firmă, Andreea Raicu facturează și colaborările pe care le are în mass-media, scrie portalul Wowbiz

Anul 2017 a fost cel mai bun an al R.A. Communication Media SRL, de la înfiinţarea sa din 2002, profitul net înregistrat fiind de 377.973 de lei, adică aproximativ 80.000 de euro. Demn de remarcat este faptul că firma Andreei Raicu a avut profit în fiecare an, semn că a ştiut cum să-şi managerieze afacerile. 

Datele de la Ministerul Finanțelor arată că în ultimii 5 ani Raicu a încasat aproape 250.000 de euro. Bilanţul arată că profitul a fost constant: 161.124 de lei (2016), 144.532 de lei (2015), 155.487 de lei (2014) şi 234.165 (2013). Astfel, în ultimii 5 ani fiscali, din 2013 şi până în 2017, firma Andrei Raicu i-a adus acesteia un profit net total de 1.073.281 de lei, adică aproximativ 240.000 de euro.

Și-a început cariera în urmă cu 23 de ani
 
Născută în 1977, Andreea Raicu a debutat în televiziune în 1996, după ce cu un an înainte avea să intre în atenția presei când a câștigat locul 1 la finala națională „Elite Model Look” și premiul „Best Elegance” „Elite Model Look” organizată la Seul, devenind astfel prima româncă recompensată cu un astfel de premiu.

Și-a început cariera în televiziune la postul PRO TV, unde a prezentat, pe rând, „Ora 7, Bună dimineața” (1996 – 1997) și „Pro fashion”. Din 2000, este vedetă Prima TV, unde a moderat numeroase show-uri televizate, unele live, altele înregistrate. Între acestea se numără „Reuniune de clasa”, „Stil’, respectiv reality show-urile de succes Big Brother și Megastar.

Andreea Raicu a fost redactor de modă și frumusețe timp de 6 ani (1999-2005) la singura revistă autohtonă de celebrități, „Viva”, și timp de 2 ani (2006 – 2008) la revista „Look”. A scris și la cotidianul Jurnalul Național între 2002-2003, în cadrul rubricii săptămânale „Interzis bărbaților”, pentru ca în 2000 să realizeze și emisiunea de lifestyle, „Bal Mascat”, pentru ascultătorii Europa FM. Catalogată în numeroase rânduri drept un fashion icon, Andreea Raicu a lansat împreună cu designerul Irina Schrotter în 2006, o linie vestimentară numită „Irina Schrotter-Andreea Raicu”, iar trei ani mai târziu a prezentat publicului propria linie de tricouri, „Tssshirt” by Andreea Raicu.

 

În 2009, Andreea Raicu a debutat în lumea filmului, acceptând provocarea de a interpreta un rol principal în serialul „Efect 30”, difuzat la Prima TV.

Printre multe altele, este autoarea unui DVD cu exerciții de Tae Bo,[7] lansat în 2007 alături de profesoara Luminița Nicolescu, și a unui Cod al bunelor ținute, DVD-ul de modă și stil intitulat „Andreea & Roxana Stylepedia” și realizat împreună cu Roxana Voloșeniuc, redactor-șef al revistei Elle România.

Andreea Raicu s-a implicat în repetate rânduri în numeroase acțiuni caritabile, fie în numele unor organizații internaționale de talia UNICEF, și Salvați Copiii, fie pentru cauze locale de ajutorare a femeilor și copiilor aflați în dificultate. A devenit purtător de cuvânt al campaniei „Fashion Targets Breast Cancer” (Moda țintește cancerul mamar).

În 2012 a lansat o carte cu rețete intitulată Mănâncă și arată bine! prin care și-a propus să aducă în atenția publicului importanța unui stil de viață sănătos. În carte se regăsesc pe lângă rețetele preferate ale Andreei și principiile de bază ale unei nutriții sănătoase. 

La sfârșitul anului 2014 decide să încheie colaborarea cu postul de televiziune Prima TV, pentru a se dedica proiectelor care o reprezintă și mai ales dezvoltării unei revistei on-line. Printre proiectele conexe care îi ocupă tot timpul se numără: conferințele motivaționale “Trăiește frumos!”, canalul său de Youtube și magazinul on-line atașat revistei, liniile de tricouri, haine și bijuterii care îi poartă numele.

În 2015 Ministerul Afacerilor Externe al României și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile au numit-o Ambasador al Solidarității Internaționale.

În mai 2015 a lansat o colecție capsulă împreună cu Stephan Pelger, „Stephan Pelger for Andreea Raicu”. Prietenia și lunga colaborare dintre Andreea Raicu și Stephan Pelger s-a materializat într-o colecție de rochii în ediție limitată care poartă amprenta celor doi, adresată tuturor femeilor care își doresc haine cu personalitate, cu linii feminine și atractive.