Procter & Gamble este compania care, conform primului volum al cărţii Superbrands România, deţine nouă dintre mărcile de succes de pe piaţa românească. Always, Ariel, Blend-a-Med, Bonux, Head&Shoulders, Pampers, Pantene, Wella şi P&G sunt mărcile premiate la gala de săptămâna trecută, care sunt comercializate şi promovate în România de Procter & Gamble. De altfel, compania deţine de mulţi ani prima poziţie în topul celor mai mari investitori în publicitatea
Procter & Gamble este compania care, conform primului volum al cărţii Superbrands România, deţine nouă dintre mărcile de succes de pe piaţa românească.
Always, Ariel, Blend-a-Med, Bonux, Head&Shoulders, Pampers, Pantene, Wella şi P&G sunt mărcile premiate la gala de săptămâna trecută, care sunt comercializate şi promovate în România de Procter & Gamble. De altfel, compania deţine de mulţi ani prima poziţie în topul celor mai mari investitori în publicitatea din ţara noastră.
Alte 66 de branduri internaţionale şi autohtone au fost răsplătite săptămâna trecută cu trofee Superbrands. Dintre acestea, 23 sunt mărci tradiţionale româneşti, printre care Algocalmin, BCR, Borsec, Braiconf, Humanitas, Murfatlar, Gerovital şi Tarom. Bill Colegrave, preşedintele Organizaţiei Internaţionale Superbrands, a participat la evenimentul de lanare a cărţii, subliniind faptul că acest volum va fi o vitrină pentru mediul de afaceri românesc în pragul integrării europene. Cartea Superbrands România va fi oferită oamenilor din mediul de afaceri, oficialităţilor şi instituţiilor statului, departamentelor comerciale ale ambasadelor, dar şi mediului academic cu specializări în marketing şi management. Anul trecut, în Europa, au fost editate 18 astfel de publicaţii, care au fost citite, în primele luni de la apariţie, de peste un milion de specialişti.