«Suspans, adrenalină, filme cu James Bond sau Sherlock Holmes… sau poate „Trădaţi în dragoste“ şi „Vara ispitelor“…Te-ai gândit să faci parte dintr-un astfel de scenariu? Îţi propunem o oră de filaj conjugal sau de afaceri cu numai 49 de lei, plus 15% reducere din preţul de listă pentru următoarele ore de filaj». „Nu rata o aventură demnă de romanele lui Jules Verne! Un zbor cu balonul pentru două persoane și toast cu șampanie: 35 de lei pentru o reducere de 350 de lei din prețul total, «botez» tradițional al primului zbor, diplomă de «aventurier» și ghid turistic!“. „Cursuri de salsa pentru începători, cu numai 39 de lei, în loc de 150 de lei pentru opt ședințe“. „20 de lei un abonament la aerobic, nelimitat, timp de o lună, reducere 90%“. Acestea sunt câteva dintre ofertele prezentate de diferite site-uri de reduceri, cărora cu greu le poţi rezista.
Discounturi de până la 95%
Cum se ajunge la preţuri atât de mici? Site-urile de reduceri de grup (discounturi obţinute pentru toţi abonaţii site-ului, care achiziţionează cupoane pentru un anumit bun sau serviciu) negociază cu furnizorii în vederea alcătuirii unei oferte la un preţ minim. Furnizorii pot astfel să atragă clienţi noi, pe care să-i fidelizeze prin calitatea serviciilor oferite. Ofertele sunt valabile câteva zile. 
Iată și procedura de urmat: îți creezi un cont pe site-ul respectiv, accesezi o ofertă, faci plata online, după care ți se generează un voucher, cu un cod unic de identificare, pe numele persoanei care îl va utiliza. După ce te-ai programat la furnizor, printezi voucherul, pe care trebuie să-l prezinți pentru a beneficia de serviciile cumpărate. În maximum 15 zile calendaristice din momentul achiziţiei, poți solicita returnarea sumei achitate şi anularea voucherului, indiferent de motivul cererii de returnare. Termenul se poate prelungi cu alte 15 zile dacă nu ai reuşit să efectuezi o programare/rezervare la furnizor sau serviciile acestuia nu s-au ridicat la nivelul de calitate promis.
Jucătorii locali și rivalitățile globale
Veniturile site-urilor de reduceri au crescut substanţial în luna martie a acestui an, faţă de luna anterioară, conform unui raport al Redutti.ro, un agregator al ofertelor de reduceri de grup disponibile pe site-urile specializate. Astfel, fundeal.ro, topdeals.ro, groupon.ro, kuponiada.ro, şi coolbuy.ro sunt site-urile cu cele mai mari venituri. Cele mai multe cupoane au fost vândute de fundeal.ro (26.889 cupoane vândute), kuponiada.ro (13.375), fungroup.ro (12.678), groupon.ro (10.904) şi coolbuy.ro (6.815).
Pe plan internaţional, competiţia în domeniu devine acerbă. Google a început implementarea unui serviciu care ţinteşte cupoane de reduceri pentru cumpărături, la concurenţă cu Groupon. „Săptămâna trecută, Google a lansat o campanie de marketing invitând locuitorii din Portland să se înscrie pentru a testa Google Offers, prin care vor primi oferte deosebite, livrate direct pe adresa lor de e-mail. Offers face parte din preocuparea constantă a Google de a crea noi servicii care să pună la dispoziția consumatorilor oferte speciale și, în același timp, sprijin companiilor pentru a intra în legătură cu clienţii în modalități noi. Cei din Statele Unite se pot înscrie la google.com/offers și google.com/portland.“, au precizat, pentru Capital, reprezentanţii companiei. Deocamdată, acest serviciu este disponibil doar în SUA. Rivalitatea dintre Google şi Groupon pe piaţa advertisingului online a devenit tot mai acerbă. Mai ales după ce Google a încercat să cumpere Groupon pentru şase miliarde de dolari, însă oferta a fost respinsă.
63% este rata de creștere a veniturilor site-urilor de reduceri, în luna martie a acestui an, faţă de luna anterioară
4,75 mil. de lei este valoarea totală a vânzărilor realizate în martie a.c. prin tranzacţionarea celor 1.323 de oferte postate de site-urile specializate în reduceri