Compania Supremia Grup din Alba Iulia, activă pe piaţa ingredientelor alimentare din România, a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 27 milioane euro, mai mare cu 12,5% faţă de anul precedent.
Anul trecut, Supremia Grup a inaugurat la Alba Iulia una dintre dintre cele mai moderne fabrici de ingrediente alimentare din Europa, în urma unei investitiții de 9 milioane de euro. Cifar de afaceri a crescut cu 3 milioane de euro anul acesta, ajungând la 27 de milioane de euro. Compania a încheiat anul cu un portofoliu de peste 1.400 de clienţi activi în România.
Supremia a aniversat de curând 11 ani de activitate pe piaţa locală şi este o afacere de familie, înfiinţată în 2001 la Sântimbru, lângă Alba Iulia, cu capital privat integral românesc. Cu peste 200 de angajați, compania oferă soluţii complete pentru industria alimentară, respectiv mixuri complete, mixuri personalizate, condimente naturale importate din toate colţurile lumii, precum şi materii auxiliare.
În octombrie 2011, omul de afaceri Levente Bara, care deține compania, a anunțat că Supremia a devenit prima companie din Alba Iulia care a implementat un sistem de management japonez, numit "Kaizen" în propria fabrică. Acest sistem presupune aplicarea unor principii care duc la o îmbunătățire graduală a managementului companiei cu ajutorul implicării angajaților, de la nivelul de bază până la top management.