Pe piaţa auto chineză vânzările Mercedes au crescut în ianuarie cu 15,4%, la 16.695 vehicule, după ce în decembrie se înregistrase un declin de 19%. În America de Nord, compania germană a vândut 24.783 vehicule, cu aproape 10% mai mult decât în ianuarie 2012. Singurul loc în care vânzările Mercedes au scăzut în ianuarie a fost în Germania, unde s-a înregistrat un declin de 0,7%. „Suntem optimişti privind vânzările în acest an, deşi trebuie să fim pregătiţi pentru o piaţă volatilă, mai ales în Europa Occidentală, în următoarele luni. Vedem potenţial de creştere mai ales în America de Nord, Japonia, China şi Rusia”, a afirmat directorul de vânzări al Mercedes, Joachim Schmidt.
Producătorul auto german Daimler a anunţat vineri achiziţionarea unei participaţii de 12% în BAIC Motor, divizie a companiei chineze Beijing Automotive Group, pentru 640 milioane de euro (875 milioane de dolari), extinzându-şi astfel prezenţa pe cea mai mare piaţă auto din lume. Anul trecut, vânzările auto în China au crescut cu 7,1%, la 15,5 milioane de vehicule. Vânzările Daimler în China au crescut cu 4%, la 206.150 vehicule. Compania germană livrează pe piaţa auto chineză modelele Mercedes-Benz, Smart, AMG şi Maybach.