eMAG lansează de Black Friday la vânzare tichete pentru toate tipurile de carburanți Rompetrol (benzină, motorină, gaz petrolier lichefiat), cu un discount de 10% față de prețul la pompă.
„Dacă anul trecut am spart gheața în comerțul online românesc și am lansat în premieră la vânzare autoturisme, în acest an vom demonstra, prin parteneriatul cu Rompetrol, că inclusiv carburanții au potențial să devină una dintre categoriile vedetă în comerțul online și să se regăsească printre produsele pe care clienții le pot pune în coș, alături de electronice, produse de îngrijire personală, articole sportive sau cărți și jucării”, declară Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Citiți și: BLACK FRIDAY 2014: La ce oră încep cumpărăturile la eMAG
Tichetele de benzină au o valoare de 200 de lei, iar eMAG va avea, numai în oferta specială de Black Friday, 5.000 de tichete. Fiecare client poate cumpăra cel mult un tichet pe care îl adaugă în coș, ca și în cazul oricărui alt produs, iar cu tichetele în format fizic vor putea alimenta cu benzină, motorină sau GPL în toate stațiile Rompetrol din țară.
Citiți și: Black Friday: eMAG dezvăluie reducerile pentru telefoanele Apple”
73 de mașini, la un click distanță
În oferta de Black Friday din acest an, eMAG va include 73 de autoturisme mărcile BMW, Fiat, Ford, Hyundai, Jaguar, Jeep, Land Rover, Mercedes Benz, Opel, Suzuki, în valoare totală de 10 milioane de lei și cu o reducere de până la 30% față de prețul de listă. Clienții eMAG pot cumpăra Ford Focus Trend 1.0 EcoBoost 125 cai putere la 13.999 euro, redus cu peste 5.300 de euro de la prețul de bază, Fiat 500 1.2 Pop la 8.999 euro, redus cu 30%. În zona premium, oferta va include Jeep Grand Cherokee 3.0 Mjet 250 cai putere AT9 4×4 Overland la 45.755 euro, redus cu 20.000 euro. Cea mai mare reducere aplicată modelelor de autoturisme din oferta eMAG este de 20.000 de euro față de prețul de listă.
Citiți și: Black Friday 2014: LISTA MAGAZINELOR PARTICIPANTE
În 2013, eMAG a lansat de Black Friday la vânzare, în premieră pentru comerțul online din România, 63 de autoturisme marca Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai și Mercedes-Benz în valoare totală de 1 milion de euro. „Succesul înregistrat anul trecut pe acest segment ne-a determinat să revenim și în acest an cu o ofertă imbatabilă și să avem o categorie auto completă, de la autoturisme și carburanți, la accesorii auto, jante, anvelope sau roviniete”, spune Iulian Stanciu.
Oferta eMAG de Black Friday
În ziua celor mai mari și mai multe reduceri din an, eMAG va oferi reduceri în valoare de 75 de milioane de lei. Reduceri de până la 75% vor fi aplicate la 450.000 de produse incluse în cea mai diversificată gamă din istoria retailerului online: IT, telefoane mobile, foto, electrocasnice și climatizare, produse de îngrijire personală și cosmetice, cărţi, jucării, produse pentru casă şi grădină, auto, articole sportive
Numai pe 21 noiembrie, clienții eMAG pot cumpăra centrale termice la 1499 de lei, aspiratoare la 69 de lei, pachet calculator Intel dual core cu Monitor și imprimantă la 999 lei, laptop cu ecran de 15.6" și procesor Intel Dual Core la 499 lei, tabletă de 7 inchi la 99 de lei, perie rotativă Rowenta la 139 lei, apă de toaletă CK unisex la 79 lei, jantă oțel Logan la 83 lei, hotă la 89 de lei.
Citiți și: GHID DE BLACK FRIDAY: ATENŢIE la riscurile cumpărăturilor online!
Citiți și: Black Friday pentru şoferi
Pentru pregătirea Black Friday 2014, eMAG a investit 5 milioane de lei în servere şi 2 milioane de lei în platforma online. În depozit, produsele din oferta Black Friday ocupă 10.000 de metri pătrați, iar 240 de oameni vor lucra 24h din 24h pentru a pregăti comenzile. Pentru livrarea produselor, eMAG a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD și TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel încât livrările să fie finalizate în decurs de 6 zile.
eMAG a lansat, în 2011, conceptul de Black Friday pe piața din România și organizează evenimentul celor mai mari reduceri din an pe parcursul unei singure zile.