Cea mai urmărite emisiune a Antenei 1 a fost Chefi la cuțite, difuzate luni și marți, pe 29 și 30 octombrie. La nivel național, Kanal D a intrat între primele locuri doar cu Exatlon, dar dispare din top 10 pe targetul comercial, care este dominat de Pro TV și Antena 1.

Iubirea „rurală” de la Gospodar fără pereche se face mai mult la țară, unde s-a clasat pe locul doi, cu o medie de 1.641.000 de telespectatori, iar iubirea „de pe insulă” de la Antena 1 la tinerii de la orașe, cu media de 271.000 de telespectatori, cifre mult mai bune față de celelalte două targeturi.

Acestea sunt cele mai urmărite emisiuni de divertisment din luna octombrie 2018:

Primele trei emisiuni din top vin de la Pro TV. Vocea României a adus în fața televizoarelor o medie de 1.710.000 de telespectatori în luna octombrie.

Emisiunea de luni seară, Gospodar fără pereche, a obținut o medie de 1.641.000 de urmăritori, iar Visuri la cheie, media de 1.293.000. Antena 1 s-a clasat pe locul patru, cu emisiunea Chefi la cuțite și 1.231.000 de telespectatori.

Cea mai bună emisiune de la Kanal D a fost Exatlon, care a obținut locul șase și media de 1.158.000 de privitori.

Vocea s-a auzit bine și la orașe. Emisiunea de pe Pro TV a avut o medie de 942.000 de telespectatori.

Pe locul doi s-au aflat Chefii de la Antena 1, cu media de 684.000, iar la mică distanță s-au aflat Gospodarii, cu 680.000 de urmăritori.

Ninja Warrior, show care a ajuns la final la Pro TV, a avut aproape 580.000 de telespectatori de la orașe, în fiecare ediție. 

Show-ul lui X Factor, mutat deja a doua oră în luna octombrie (în loc de marți, vineri) a avut luna trecută puțin peste jumătate de milion de persoane. A scos cifre sub emisiunea din intervalul acces prime-time, Ce spun românii, prezentată de Cabral, la Pro TV. 

În topul pe targetul 18-49 Urban, doar o emisiune TV a avut 10% rating, Vocea României. A doua cea mai urmărită emisiune pe publicul comrcial a fost Chefi la cuțite cu aproape 350.000 de privitori pe ediție. 

La mică distanță, pe locul al treilea a fost al Visurilor la cheie, emisiune care a adus Pro TV o medie de 330.000 de privitori, scrie Paginademedia.ro.