În debutul şedinţei de pe Nasdaq, acţiunile celei mai mari reţele de socializare din lume creşteau cu 21,45%, până la 23,68 dolari, cotaţie care este însă departe de preţul  de 38 dolari la care au debutat pe Wall Street cu ocazia ofertei publice iniţiale din 18 mai.
Rezultatele trimestriale ale Facebook publicate marţi seara au depăşit estimările analiştilor.
Incapacitatea Facebook de a monetiza veniturile din publicitatea pe mobile, care îngrijora cel mai mult investitorii, se pare că a fost depăşită, compania raportând o creştere cu 14% a veniturilor din această zonă, până la 150 milioane dolari. Analiştii de pe Wall Street se aşteptau la o creştere de 5%.
"Vreau să se risipească acest mit că Facebook nu poate face bani pe mobil. Tocmai am început", a declarat Mark Zuckerberg, fondatorul şi CEO Facebook.
Per total, vânzările din publicitate au crescut cu 36%, faţă de trimestrul similar de anul trecut, până la 1,09 miliarde dolari.
Pe de altă parte, analistul Arvind Bhatia de la Sterne Agee a publicat un raport în care estimează că veniturile Facebook din publicitatea pe mobile ar putea ajunge la 1 miliard de dolari.
Bhatia a avansat şi un preţ-ţintă pentru acţiunile Facebook, de 26 dolari.