Cea mai captivantă reţea socială de peste Ocean nu este Facebook, nici Twitter şi nici măcar Pinterest. Conform datelor comScore, în luna martie, utilizatorii au fost captivaţi în special de site-ul Tagged.  Americanii au petrecut în medie 12,1 minute pe Tagged, iar pe Facebook au stat 10,9 minute.

Spre deosebire de Facebook, unde utilizatorii îşi organizează şi menţin relaţiile, Tagged este un site unde utilizatorii pot cunoaşte oameni noi şi unde pot pune bazele unei noi relaţii. Algoritmii site-ului îi încureajează pe utilizatori să se împrietenească în funcţie de interesele comune, preferinţe şi hobby-uri, a declarat Greg Tseng, co-fondatorul Tagged.

Tagged este un site care are un nucleu de 10 milioane de utilizatori activi care formează în fiecare lună peste 100 de milioane de noi conexiuni. Site-ul, înfiinţat în 2004,  este profitabil din anul 2008, iar în ultimii ani numărul angajaţilor a crescut constant. Acum, site-ul are peste 170 de angajaţi.