Astfel, luni, pe data de 13 august, emisiunea lui Rareș Bogdan a avut o medie de 2 puncte de rating pe publicul comercial, mult peste următoarea clasată, Antena 3, care a avut un singur punct de rating. Toate celelalte stații de știri au avut sub un punct de rating pe tronsonul orar al emisiunii lui Rareș Bogdan.

Marți, pe data de 14 august, Realitatea TV a ajuns la un rating chiar de 2,4 puncte de rating, urmată tot de Antena 3, care stat ceva mai bine față de ziua precedentă, cu un vârf de 1,9 puncte de rating.

Ziua de 15 august a însemnat o nouă victorie pentru emisiunea lui Rareș Bogdan, care a înregistrat un vârf de 2,1 puncte de rating, mult peste Antena 3.

Cu o audiență ceva mai mică față de zilele precedente, Realitatea TV a rămas liderul posturilor de știri, la foarte mică distanță de concurentul Antena 3. Toate celelalte stații de știri au înregistrat pe tronsonul orar similar audiențe de 0,4 sau chiar 0,2 puncte de rating.

Audiența medie pe minut, adică ratingul, este cel mai relevant indicator al audienței unei stații sau emisiuni TV. Același indicator, ratingul, este luat în calcul și de agențiile de publicitate, tot din motive de relevanță.