Surpriza: casiera iti citeste conditiile de utilizare a cardului New Generation Steillmann si anume: „cardul pierde valabilitatea pe perioada reducerilor de pret”. Poate doar in ce priveste discontul de 5%, dar nu si in ce priveste punctele de fidelitate, indraznesti sa spui in replica. Asi, norocul te paraseste aici. Punctele le acumulezi doar la preturile alea mari si dolofane, si nu la cele promotionale. Dar, continui tu conversatia aiurea, in carticica de membru al clubului Steillmann scrie cu litere pitice ca „Steillmann isi rezerva dreptul de incetare a cardului… in lipsa operatiunilor de vanzare pe cardul individual. „Sa fii sanatos, cumperi doar la preturi maxime si esti clientul nostru fidel care se bucura de 5% reducere. Multumesc frumos, conchizi o data lamurit ca povestea cu fidelizarea clientilor este una cu gust acrisor-amar si iti vezi de drum, cautand din ochi un cos pentru a te descotorosi de bucata de plastic inutila. P.S. Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor o fi oare la curent cu aceste practici neortodoxe?