Suspendarea ratelor se poate face și telefonic! OTP Bank lansează asistentul digital

OTP Bank România vine în întâmpinarea clienților cu chatbot-ul Octavian, care acționează ca un agent uman, răspunde instant și oferă o interacțiune personalizată, 24 de ore din 24. Banca a pus în producție primul său robot software.

OTP Bank România vine în sprijinul clienților cu un nou instrument de suport și comunicare, chatbot-ul Octavian, care oferă informații personalizate în contextul actual, dar și îndrumare pentru cei care doresc să opteze pentru măsura suspendării ratelor.

”Peisajul digital evoluează, nevoile clienților noștri au crescut, iar contextul actual accelerează această necesitate de inovație.

Punem mare valoare pe relația cu clienții, motiv pentru care căutăm permanent să fim aproape de ei, în ciuda distanței fizice impuse, prin îmbunătățirea experienței digitale.

Tocmai de aceea am dezvoltat chatbot-ul Octavian, care acționează ca un agent uman, răspunde instant și oferă o interacțiune personalizată, 24 de ore din 24”, au declarat reprezentanții OTP Bank.

Consiliere pentru suspendare a ratelor

Accesând website-ul www.otpbank.ro, clienții pot, așadar, să dispună rapid de informații despre produsele digitale OTPDirekt sau OTPay, despre sucursale și agenții sau să beneficieze de consiliere pentru completarea formularului de suspendare a ratelor.

Chatbot-ul completează activitatea de digitalizare și automatizare la nivelul băncii, prin care se dorește ca tehnologia să lucreze în beneficiul consumatorului.

În acest sens, în urmă cu câteva săptămâni, banca a pus în producție primul său robot software care ajută la procesarea solicitărilor de amânare a ratelor trimise online de către clienți.

Robotul este creat utilizând tehnologia RPA (Robotizarea Automatizării Proceselor) și folosește o platformă UiPath, lider în automatizarea proceselor robotizate.

Este eliminată eroarea umană

RPA permite automatizarea unui proces de business, din care este eliminată eroarea umană și care rezolvă operațiuni, iar robotul nostru efectuează sarcini precum: sortarea și procesarea e-mailurilor primite, validarea datelor trimise cu cele din sistemele băncii, trimiteri SMS de validare a cererii și interpretarea răspunsurilor acestora.

OTP Bank România, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare.

Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare.

Locul 9, în funcție de active

Banca ocupă locul 9, în funcție de active, în clasamentul jucătorilor bancari din România, din decembrie 2018.

OTP Group are peste 70 de ani de activitate în sectorul financiar din Europa Centrală și de Est, în timp ce subsidiara din România a acumulat 15 ani de prezență pe piața locală.

Promovând inovația, creșterea stabilă și servicii financiare integrate, OTP Group a devenit un jucător dominant pe piața Europei Centrale și de Est și este considerat un grup bancar important chiar și la scară europeană.

Comunitatea de aproximativ 36 de mii de angajați deservește zilnic aproape 19 milioane de clienți din 12 țări.