Sute de mii de euro investite în relansarea Trilulilu

Trilulilu, cel mai accesat site românesc de divertisment, se va schimba radical începând de anul acesta, ca urmare a evoluției site-ului de user generated content într-o platformă integratoare de conținut.

Sergiu Biriș, director general Trilulilu, a anunțat relansarea și reinventarea site-ului Trilulilu, unul dintre cele mai accesate site-uri de la noi cu 2,2 milioane de vizitatori unici lunar. Compania a investit sute de mii de euro în noul Trilulilu, care se află în prezent în teste, urmând ca din octombrie utilizatorii să-l poată accesa. Varianta finală a site-ului va fi gata la începutul anului viitor.
„În două zile de navigare pe internet se creează mai multă informație decât întreg conținutul creat înainte de apariția site-urilor de user generated content. Inflația de informații și de surse de conținut, în special în zona social media, unde toți prietenii tăi devin generatori de conținut, au creat nevoia unei platforme integratoare unde să poți răsfoi cu ușurință conținut relevant, în funcție de preferințe și gusturi, de pe orice dispozitiv.Așadar, plecând de la nevoia de a aduna toate rețelele într-un loc, Trilulilu îți aduce într-un feed unic de postări tot conținutul mutlimedia (video, muzică și imagini) din feed-urile de Facebook, Twitter, YouTube, Zonga, Instagram sau Google+” se arată în comunicatul companiei.
„Am început de mai bine de un an să ne gândim la nivelul următor pentru Trilulilu, într-o lume care, de la lansarea noastră din 2007, a cunoscut o explozie de conținut, platforme și dispozitive. Noul Trilulilu a fost redesenat pentru a-ți oferi într-un singur loc tot conținutul relevant, astfel că nu vei mai pierde niciodată clipurile video, fotografiile sau melodiile de care ești mereu interesat,”a declarat Sergiu Biriș, director general Trilulilu.
Lansat în ianuarie 2007, Trilulilu a devenit rapid o poveste de succes pe plan local, fiind numit în scurt timp YouTube-ul românesc. Astăzi, Triluliluse reinventează și le oferă utilizatorilor funcții inovatoare ce au rolul de a-i ajuta pe aceștia să descopere mai ușor conținutul relevant pentru ei. Noul Trilulilu este organizat în așa fel încât vei putea vizualiza cu cea mai mare ușurință conținutul care te interesează, și îl vei putea împărți cu prietenii tăi de pe Trilulilu sau din celelalte rețele sociale.

Principalele secțiuni ale noului Trilulilu sunt:

•    Prima pagină – este locul în care utilizatorii Trilulilu împart conținut interesant pe care îl descoperă în feed-urile din rețelele lor sociale;
•    Rețelele mele – feed unic de postări din toate rețelele sociale. Poate fi filtrat în funcție de rețeaua dorită;
•    Colecțiile mele – atunci când vrei să ții ceva doar pentru tine, poți pune la păstrare postările favorite;
•    Selecția zilei – recomandările zilei de la echipa dedicată de editori a Trilulilu. Dacă nu găsești nimic interesant pe net, avem noi recomandări;
•    Căutarea – găsești conținut relevant din toate feed-urile publice din rețelele conectate la Trilulilu.

Trilulilu nu dă refresh doar la funcții și modul de interacțiune cu contentul, ci și la elementele de design și identitate de brand. În dezvoltarea noului look, s-a avut în vedere o navigare cât mai intuitivă, în care posturile sunt redate vizual într-un mod minimalist, ușor de urmărit.
Noul Trilulilu este lansat în Private Beta, fiind disponibil utilizatorilor care solicită acces la noua platformă accesând www.noul.trilulilu.ro. În varianta Private Beta site-ul este optimizat doar pentru acces de pe PC, iar funcțiile site-ului sunt limitate, fiind disponibile numai conectarea cu rețelele Facebook și Twitter sau postarea de clipuri de pe YouTube.
Toate funcționalitățile vor fi disponibile treptat până la lansarea pentru publicul larg, care va avea loc în toamna acestui an. Totodată, se află în lucru și o variantă internațională a Noului Trilulilu, urmând să fie lansată spre finalul acestui an.