LICITAŢIE Compania Synergy Communications a câştigat, în urma unei licitaţii, contul de comunicare şi PR al Google România. Este primul pitch pe care cunoscutul motor de căutare îl organizează în România.
Licitaţia organizată de Google România a fost un proces de durată, iniţial fiind invitate să participe zece agenţii de relaţii publice. În finală au rămas trei: DC Communication, Mmd Public Relations (care deţine contul Google în Polonia şi Ungaria) şi Synergy Communications. Într-o primă fază, toate firmele solicitate trebuiau să prezinte în scris o strategie şi un plan de comunicare pentru Google, alături de o prezentare a agenţiei. Celor trei finalişti li s-a dat o nouă temă: realizarea unei alte strategii şi a unui plan de lansare pentru două produse specifice ale Google. După aceasta, a avut loc un interviu telefonic şi o prezentare „face-to-face“, care a durat mai multe ore. Durata şi valoarea contractului Google – Synergy Communications nu au fost făcute publice.
Synergy a fost înfiinţată în urmă cu şase ani. Printre clienţii câştigaţi în 2006, se numără Sparkassen Imobilien, PPF Investments, Unita şi First Data International. Din portofoliul de clienţi permanenţi ai agenţiei fac parte Erste Bank Group, Immorent România, UNDP Moldova şi UNICEF Moldova.