Piaţa de telefonie mobilă din India creşte cel mai rapid dintre toate ţările din lume, având în prezent peste 700 de milioane de utilizatori. Companiile mari şi mici sunt conştiente de acest lucru şi desfăşoară campanii de telemarketing (o formă de marketing care presupune contactul telefonic direct al potențialului client) prin care îi bombardează pe utilizatori cu apeluri şi cu sute de mesaje text.
Noile regului adoptate de autorităţile din India interzic companiilor să trimită SMS-uri sau să efectueze apeluri între orele 09:00 PM – 09:00 AM. De asemenea, numărul de mesaje text este limitat la 100 pe zi.
Autorităţile indiene speră ca astfel să reducă numărul plângerilor înregistrate de la oameni. Aceştia se plâng că sunt sunaţi la ore târzii şi primesc SMS-uri la primele ore la dimineţii de la companii care încercă să le vândă tot felul de produse, de la aparate de masaj, până la case de vacanţă.
Sursa:thenextweb.com