Îngrijorător este faptul că doar anul trecut, Tarom a acordat pasagerilor despăgubiri de 2,2 mil. lei, sumă cu 50% peste valoarea cumulată a plăților efectuate din 2012 și până în 2015.
Gradul de satisfacție al clienților Tarom a scăzut puternic anul trecut. Compania a înregistrat 7.145 de reclamații, cu 45% mai multe decât anul anterior. Din totalul de reclamații primite în 2016, compania a analizat și soluționat abia 58,5% dintre ele.
„Evoluția reclamațiilor indică o diminuare continuă a gradului de satisfacție a clienților în perioada auditată. Dintre acestea, ponderea este reprezentată de neregularitățile de zbor (anulări, întârzieri, modificări ale programului de operare zbor, pierderi de conexiuni)“, se precizează în raportul Curții de Conturi privind performanța activității Tarom între 2012 și 2016.
Tarom a înregistrat pierderi de apropae patru ori mai mari în prima jumătate din acest an comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania avea la sfârşitul lunii iunie pierderi de peste 104 milioane de lei, faţă de 28,6 milioane de lei la sfârşitul primelor şase luni din 2016.