Tarom: Bucureşti – Munchen la 92 de euro şi Bucureşti – Barcelona la 118 euro

Compania Tarom a lansat o ofertă prin care pasagerii vor putea cumpăra bilete de avion la un tarif promoţional de 50 de euro plus taxe, pentru toate destinaţiile externe ale companiei, operate cu avioane proprii. Oferta companiei Tarom este valabilă pentru biletele cumpărate între 18 mai şi 1 iunie 2009, care vor fi utilizate pentru călătorie în perioadele 20 iunie – 24 iulie şi 6 septembrie – 15 decembrie 2009. La tariful promoţional de 50 de euro se vor adăuga taxel

Compania Tarom a lansat o ofertă prin care pasagerii vor putea cumpăra bilete de avion la un tarif promoţional de 50 de euro plus taxe, pentru toate destinaţiile externe ale companiei, operate cu avioane proprii.

Oferta companiei Tarom este valabilă pentru biletele cumpărate între 18 mai şi 1 iunie 2009, care vor fi utilizate pentru călătorie în perioadele 20 iunie – 24 iulie şi 6 septembrie – 15 decembrie 2009.

La tariful promoţional de 50 de euro se vor adăuga taxele de aeroport, care diferă în funcţie de destinaţie.

Astfel, tarifele cu taxe incluse pentru destinaţii ca Atena sau Bruxelles vor fi de 151 de euro, respectiv 161 de euro.

Alte destinaţii cuprinse în oferta Tarom sunt: Amman (163 euro), Amsterdam (173 euro), Barcelona (118 euro), Beirut (159 euro), Cairo (140 euro), Cluj – Bologna (145 euro), Cluj – Frankfurt (97 euro), Cluj – Madrid (128 euro), Dubrovnik (146 euro), Dubai (167 euro), Roma (145 euro), Frankfurt (97 euro), Istanbul (128 euro), Larnaca (148 euro), Londra (151 euro), Lyon (155 euro), Madrid (128 euro), Munchen (92 euro), Paris (157 euro), Sibiu – Munchen (92 euro), Salonic (134 euro), Sofia (134 euro),Veneţia (147 euro), Viena (136 euro), Valencia (118 euro), Zagreb (148 euro) şi Zurich (149 euro).

Pentru ultimele patru destinaţii (Viena, Valencia, Zagreb şi Zurich) se adaugă şi tariful de serviciu.

„În condiţiile unui an 2009 dificil pentru întreaga industrie aeronautică, toate companiile aeriene de linie luptă pentru optimizarea resurselor şi pentru obţinerea unui număr cât mai mare de pasageri, pe toate segmentele de piaţă disponibile, situaţie care, de altfel, a determinat şi o concurenţă acerbă în ofertele de preţ practicate de companiile aeriene”, a explicat directorul general al companiei Tarom, Ruxandra Brutaru, decizia companiei de a lansa această ofertă.

În 2008, compania a transportat aproximativ 1,9 milioane de pasageri.

SURSA: Tarom

DETALII:
Citiţi şi Tarom decretează sfârşitul sticlelor de vin şi intră în războiul low-cost.