„TAROM a oferit soluții de zbor în caz de grevă, nu a fost fost grevă, au avut o zi la dispoziție să reia zborurile, ne-am prelungit șederea fără să fie grevăm pe banii și timpul nostru. TAROM să deconteze cazare și zile de concediu, suntem la o oră și jumătate distanță de București, nu traversau oceanul. Nu au fost de găsit la niciun telefon să ofere informații, dacă nu a mai fost grevă nu era normal să ne întrebe dacă vrem să plecăm mai devreme”, ne-au spus pasagerii aflați în aeroportul din Atena.
Oficialii TAROM ne-au precizat că în urma informărilor, de săptămâna trecută și a alertelor de călătorie transmise de către Ministerul Afacerilor Externe și altor factori din aviația civilă, cu privire la greva controlorilor de trafic aerian din Grecia, anunțată pentru perioada 09 -13 octombrie a.c, a luat, vineri 07 octombrie, decizia de a anula zborurile către și dinspre Grecia pentru data de 09 octombrie 2016.
„În acest sens TAROM și-a informat pasagerii despre decizia luată atât telefonic cât și în formă scrisă, și pentru o mai bună informare a decis să publice informația referitoare la anularea zborurilor din data de 09 septembrie și pe pagina proprie de Facebook. Subliniem faptul că pasagerii au fost informați despre anularea zborurilor și li s-au oferit soluții alternative, chiar dacă anularea nu se datorează unor motive care țineau direct de companie. După anunțurile făcute de către autoritățile elene, referitoare la anularea grevei, compania TAROM, ca și alte companii europene de linie, a menținut modificările operate pentru data de 09 octombrie 2016, pentru a nu crea și mai multă confuzie, asigurându-se că pasagerilor afectați de această măsură li s-au oferit alternative viabile și conforme cu necesitățile de călătorie. În ceea ce privește restul perioadei, respectiv 10 -13 octombrie, TAROM nu a anunțat, în nici un moment, premergător sau ulterior anulării grevei, anularea zborurilor către această destinație. Subliniem faptul că zborurile operate de TAROM către și dinspre Grecia în perioada 10 – 13 octombrie 2016 sunt operaționale, conform planului de zbor inițial iar pasagerii care dețin un bilet rezervat și confirmat pe o cursa TAROM sunt așteptați la aeroport, conform orarului de zbor”, potrivit TAROM.