Telefoanele multimedia cresc veniturile Sony Ericsson

Producatorul de telefoane mobile Sony Ericsson a vandut, in ultimul trimestru al anului trecut, 16,1 milioane telefoane mobile, in crestere cu 28% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si cu 17% comparativ cu trimestrul anterior din 2005. Profitul brut a atins 206 milioane euro, in vreme ce profitul net a ajuns la suma de 144 milioane de euro. Aceasta reprezinta o crestere anuala de 66, respectiv 89 milioane euro. Rezultatele financiare pozitive vin mai ales de pe urma vanzarilor de tel

Producatorul de telefoane mobile Sony Ericsson a vandut, in ultimul trimestru al anului trecut, 16,1 milioane telefoane mobile, in crestere cu 28% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si cu 17% comparativ cu trimestrul anterior din 2005. Profitul brut a atins 206 milioane euro, in vreme ce profitul net a ajuns la suma de 144 milioane de euro. Aceasta reprezinta o crestere anuala de 66, respectiv 89 milioane euro. Rezultatele financiare pozitive vin mai ales de pe urma vanzarilor de telefoane mobile din gama Walkman. Din august si pana la sfarsitul lui 2005, Sony Ericsson a livrat 3 milioane de astfel de telefoane.

“Acesta a fost inca un trimestru solid pentru Sony Ericsson, care ne-a permis sa incheiem anul cu un mare avantaj pe piata”, a declarat Miles Flint, presedinte Sony Ericsson.


Pe intreg anul 2005, numarul unitatilor vandute a atins 51,2 milioane telefoane, cu 21% mai mult fata de anul precedent. Profitul inainte de impozitare a fost de 514 milioane euro, iar profitul net a ajuns la 356 milioane euro, marcand o crestere de 12,6 procente fata de anul 2004.

Sursa: Capital, 18 ianuarie 2006