"Avem o strategie coerentă, pe termen lung. Viziunea noastră este să devenim numărul unu ca integrator de comunicaţii în România" a spus Beckers.Pentru 2015, compania are în strategie noi investiţii de peste 160 milioane de euro.

 "În 2015, vom direcţiona cea mai mare parte a investiţiilor prevăzute, de peste 160 de milioane euro, pentru a continua dezvoltarea reţelei şi a asigura leadershipul tehnologic. O parte din acest buget va veni în exploatarea activelor colaterale, cum sunt portofoliul imobiliar şi vechea reţea de cupru, care vor genera capitalul necesar pentru îndeplinirea acestui obiectiv", a explicat Nikolai Beckers.

De la lansarea brandului T şi până la finele lunii decembrie 2014, Telekom România a câştigat 46.000 de noi clienţi, pentru pachetele sale convergente fix-mobil.

Până la sfârşitul lui 2014, peste un milion de locuinţe au fost conectate cu fibră optică şi a fost dublată acoperirea 4G.Acoperirea cu fibră optică va atinge două milioane de gospodării, iar pe segmentul mobil acoperirea 4G se va dubla, până la sfârşitul anului 2016. AGERPRES