Ofertele sunt disponibile pentru toţi clienţii la achiziţionarea unui noi abonament sau la prelungire, preţurile cele mai avantajoase fiind pentru pachetele prin care clienţii deţin şi un serviciu fix Telekom.
Pentru a beneficia de internet de mare viteză pentru acasă, clienţii au la dispozitie serviciile de Internet fix prin fibră optică, cu viteze de până la 1Gbps, router wifi inclus şi preţuri la abonamente începând de la 5 Euro/lună (TVA inclus), într-un pachet cu două servicii. Reţeaua Telekom de Internet fix prin fibră optică acoperă în prezent peste 2,3 milioane de gospodării.
Pe segmentul de servicii TV Telekom pune la dispoziţia clienţilor serviciul de Internet TV, cu preţuri începând de la 5 Euro/lună într-un pachet împreună cu serviciul de Internet fix. În plus, cu noua ofertă de Internet TV disponibilă din 1 noiembrie, clienţii beneficiază gratuit, pe toată perioada contractuală, de pachetul Maxpak şi acces la serviciul HBO GO.
Cu Internet TV de la Telekom clienţii se pot bucura de un serviciu de televiziune inovator, cu funcționalități avansate, precum Pauză și Continuare, cu ajutorul cărora vor putea să oprească și să pornească filmele şi serialele preferate, sau meciurile şi competiţiile, în format HD, şi să le reia oricând doresc. Canalele Telekom Sport le aduc clienţilor cele mai tari competitii sportive (UEFA Champions League şi UEFA Europa League), care pot fi urmărite live oriunde şi oricând, pe televizor, laptop, PC, smartphone sau tabletă.
Segmentul business
O dată cu lansarea noii oferte dedicate antreprenorilor, Telekom Romania aduce, prin portofoliul Freedom, comunicare mobilă nelimitată cu internet 4G nelimitat, minute şi SMS nelimitate, de la 5 euro/ lună, în abonamente fără perioadă minimă contractuală şi fără taxe de reziliere.
Abonamentul Freedom Mobile 5 include Internet nelimitat 4G național și servicii de voce și SMS-uri nelimitate la nivel național și internațional în Zona 1, precum și în roaming în Spațiul Economic European. Abonamentul include și 1,3 GB de date lunar în roaming, în zona SEE. Noul portofoliu Freedom aduce beneficii similare pentru utilizatorii de servicii de comunicaţii fixe, la preţuri începând de la 5 euro pe lună, plus TVA, fără perioadă minimă contractuală şi taxă de reziliere, prin abonamentele Freedom Net şi Freedom Magenta 1.
Ovidiu Ghiman: “Ne aşteptăm sa avem un succes foarte mare cu această abordare”
“Clienţii se simt captivi, de fiecare dată când au o problemă, când furnizorul nu livrează ceea ce promite, îşi propun să iasă din contract. Atunci când introduci cuvântul reziliere în Google apar numele tuturor operatorilor telecom. Ceea ce ne propunem să facem este să schimbăm aceste reguli şi am început să facem acest lucru o dată cu lansarea noii oferte. Discutând cu clienţii lansăm o listă a drepturilor clienţilor. Onorând aceste drepturi ajutăm clienţii să aibă mai multă libertate în relaţia cu furnizorul lor de comunicaţii.
Ai dreptul să rupi orice nou contract atunci când acel contract te face să te simţi legat. Vorbim de lipsa taxei de reziliere, liber legat de perioada contractuală. Facem astăzi o promisiune extrem de curajoasă legată de calitatea serviciilor pe care le livrăm şi experienţa clientului pe care o va avea cu noi. Vrem clienţi care să stea cu noi pentru că sunt mulţumiţi. Din fericire suntem primul operator care lansează internet nelimitat 4G. Toţi operatorii legau telefonul de abonament. Exista o subvenţie. Ceea ce facem în acest moment, deconectăm abonamentul lunar de achiziţia terminalului astfel încât clienţii îşi pot alege ce smartphone îţi doresc şi îl achită în rate.
Avem peste 5.000 de cereri de la clienţii business. Planul nostru este să dublăm vânzările faţă de cea mai bună lună pe care am avut-o vreodată în companiei şi credem că acest lucru este posibil. Acestă ofertă se adresează tuturor clienţilor. Clienţi existenţi pot până în luna noiembrie să opteze prin SMS pentru opţiunea nelimitat astfel în luna decembrie să se poate bucura de internet nelimitat.
Este o mişcare determinată. Ne uităm de un an şi ceva la cum putem să îmbunătăţim radical exeperienţa clienţilor. De fiecare dată când am vorbim cu ei, existau o mulţime de nemulţumiri legate de modul în care operatorii setează relaţia cu ei. Clienţii sunt nemulţumiţi de cadrul rigid şi ne-am dorit să facem un pas semnificativ în direcţia îmbunătăţirii experienţei clientului şi am considerat că acest pas aduce cel mai mare impact. Ne aşteptăm sa avem un succes foarte mare cu această abordare. Nu ştiu dacă şi alţi operatori vor face acelaşi lucru , dar noi am fost primii şi acest lucru contează foarte mult şi arată determinarea noastră”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.