Telekom România a înregistrat o ascensiune în serviciile de date mobile

Telekom Romania a obţinut un scor impresionant în ceea ce priveşte calitatea şi performanţa reţelei. Scorul este de 508 din 600 posibile (P3), pentru serviciile de date mobile, în urma auditului independent realizat de P3 communications în luna august a acestui an, au declarat reprezentanţi ai companiei.

 “Expansiunea reţelei – atât pe mobil, cât şi pe fix – a reprezentat o prioritate pentru noi în ultimii doi ani. Am realizat mai mult decât o dublare a acoperirii LTE în mai puţin de un an, am continuat iniţiativele de modernizare şi optimizare a reţelelor noastre mobile şi am accelerat planurile de extindere a acoperirii, astfel încât să le putem oferi clienţilor Telekom o experienţă de utilizare a serviciilor noastre tot mai bună, cu fiecare zi. Astăzi putem vedea clar rezultatele eforturilor noastre care au combinat designul inteligent, planificarea atentă şi execuţia de succes. Certificarea confirmă că am făcut paşii corecţi în linie cu strategia noastră de a le oferi clienţilor cele mai bune servicii şi o experienţă îmbunătăţită”, a declarat Miroslav Majoros, CEO Telekom Romania.

Certificatul demonstrează performanţa bună a reţelei de date mobile a Telekom Romania în ceea ce priveşte o serie de indicatori care previzionează o experienţă superioară a clienţilor în utilizarea serviciilor de date de la Telekom.

În prezent, reţeaua 4G a Telekom Romania acoperă 98% din populaţia urbană şi 83% din întreaga populaţie (urbană şi rurală).

Campania de testare s-a derulat între 11 şi 31 august 2017 pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional în Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, Suceava, Brăila, Tulcea, Aiud, Turda, Paşcani, Vaslui, Cernavodă, Tecuci, Sebeş şi Dej.

Telekom Romania oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, având aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Compania este prezentă pe piaţa locală din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România.

P3 este o companie internaţională de consultanţă, inginerie şi servicii de testare, care înregistrează o cifră de afaceri de peste 300 de milioane de euro, oferind un portofoliu de servicii şi instrumente proprietare pentru industria auto, aerospaţială, telecomunicaţii şi energie.

Pentru industria de telecomunicaţii, P3 communications oferă servicii independente de consultanţă tehnică şi de management, inclusiv pentru planificarea reţelei, optimizarea end-to-end, securitatea, testarea QoS şi QoE, benchmarkingul internaţional, testarea dispozitivelor şi serviciile de acceptanţă.

Scorul P3 reprezintă o metodă de punctare acceptată universal şi aplicabilă la nivel internaţional pentru a evalua calitatea şi performanţa reţelelor.