„Telekom Romania aduce o contribuţie importantă în familia T la nivel internaţional, în misiunea sa de a deveni lider în inovaţie şi tehnologie. Suntem mândri să ne numărăm printre primele ţări care pun în practică expertiza şi abilităţile grupului, iar acum acest lucru este confirmat prin lansarea conceptului comercial MagentaONE”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania.
MagentaONE înseamnă o ofertă simplificată de servicii de comunicaţii pentru familii şi afaceri:
• Un singur loc pentru toate serviciile fixe şi mobile necesare: One Stop Shop, un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil);
• 10 secunde timp mediu de aşteptare în call center pentru clienţii cu pachete integrate fix-mobil, din mai 2015;
• Divertisment şi conţinut TV exclusiv pe toate tipurile de ecran (TV, tabletă, laptop, smartphone).
„Suntem furnizorul numărul 1 de servicii integrate din perspectiva cifrei de afaceri înregistrate, prin urmare, ne concentrăm pe oferirea de soluții convergente, care, de astăzi, se regăsesc sub umbrela comercială MagentaONE. Pachetele integrate sunt un real succes pe piaţa din România, astfel încât în prezent am atins pragul de 100.000 de clienţi, care acum devin parte din universul MagentaONE. Mai mult, îmi face plăcere să anunţ că ne-am îndeplinit promisiunea de a oferi cele mai eficiente şi rapide servicii în call center pentru clienţii rezidenţiali de servicii fix-mobil, care sunt preluaţi, în medie, în 10 secunde”, a adăugat Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania.
Televiziune interactivă cu funcţionalităţi noi
Odată cu MagentaONE, Telekom Romania lansează o nouă versiune, îmbunătăţită, a serviciului de televiziune interactivă (IPTV), oferind cea mai bună experienţă TV din România.
Noile funcţionalităţi includ:
– Arhivă TV – toate programele TV difuzate în ultimele 7 zile pe canalele disponibile (în principal canale de sport şi documentare) pot fi accesate în reluare. Mai mult, utilizatorii pot folosi funcţiile „pauză” sau „derulare” pentru emisiunile din arhivă, ca în cazul opţiunii „Video la Cerere”.
– Crearea unei arhive personale de conţinut prin Înregistrările în Cloud. Cu această nouă funcţionalitate, utilizatorii pot înregistra emisiunile preferate, filmele şi competiţiile sportive în cloud, fără a fi nevoie de un dispozitiv special de stocare sau de un receiver diferit. Conţinutul va fi disponibil pe toate dispozitivele asociate Telekom TV.
– Video la cerere pe toate ecranele – utilizatorii pot alege dintr-o gamă largă de conţinut video (filme, documentare), pentru o experienţă multi-ecran, fie prin sistemul pay-per-view, fie sub forma unui abonament lunar. În plus, o parte din titluri sunt disponibile gratuit.
Noile funcţionalităţi sunt prezentate aici. Serviciul TV Interactiv (IPTV) include şi o variantă îmbunătăţită a Ghidului Electronic de Programe, care oferă posibilitatea de a seta alerte pentru evenimente viitoare, de a crea liste cu canalele preferate pentru fiecare membru al familiei sau de a urmări două canale în acelaşi timp prin sistemul PiP. De asemenea, începând din această vară, clienţii IPTV vor putea să vizioneze propriul conţinut pe ecranul TV, prin intermediul dispozitivelor USB conectate direct la receiver. Platforma IPTV este parte din oferta Telekom TV, care asigură cea mai bună experienţă multi-ecran.
MagentaONE pentru segmentul rezidenţial: pachete integrate cu gratuitate timp de 6 luni pentru serviciul TV
Clienții noi persoane fizice care optează pentru pachete integrate pot beneficia de cea mai nouă ofertă promoțională, care include 6 luni de gratuitate pentru serviciile TV și pachet HD gratuit în aceeași perioadă a contractului.
Astfel, clienţii pot beneficia de pachetele integrate fix-mobil disponibile în două variante: TV L, Internet L, Voce Fixă S şi Nelimitat Voce L (cu date mobile incluse), la preţul promoţional de 110 lei pe lună (TVA inclus), în primele 6 luni de contract, iar din cea de-a 7-a lună de contract, la preţul de 143 de lei pe lună (TVA inclus) pentru contracte de doi ani. Cealaltă opţiune este pachetul care include TV M, Internet L, Voce Fixă S şi Nelimitat Voce L (cu date mobile incluse), la acelaşi preţ promoţional de 110 lei pe lună (TVA inclus), în primele 6 luni de contract, respectiv de 138 de lei pe lună (TVA inclus) pentru restul duratei contractului.
În plus, clientii noi de TV Interactiv L pot beneficia de până la 50 de canale HD, cel mai mare număr de canale HD disponibile pe piață. 20 dintre aceste canale sunt incluse în pachetul suplimentar HD și sunt oferite gratuit pe o perioadă promoțională de 6 luni.
Clienţii din zonele cu acoperire de fibră optică (FTTx) beneficiază în plus de serviciul TV multi-room pentru toate televizoarele de acasă, şi de pachetul HBO şi HBO Comedy gratuit. În prezent, 23 de oraşe din România sunt acoperite cu fibră optică (FTTx).
MagentaONE pentru clienţii companii
Prin abordarea MagentaONE pentru segmentul de business, compania își reafirmă filosofia „One stop shop”, care înseamnă mai multă simplitate şi confort, printr-un singur punct de contact pentru toate nevoile de comunicare ale companiilor, indiferent de mărimea acestora. Odată cu introducerea serviciului One Drive de la Microsoft, fără niciun cost suplimentar, în toate pachetele convergente, Telekom a lansat practic primul portofoliu de soluţii convergente fix-mobil și cloud din România, disponibil acum sub umbrela MagentaONE. Astfel, toţi clienţii de business MagentaONE dispun de spaţiu de stocare securizat de 1 TB, certificat ISO, precum şi de acces la versiunea online a soluţiilor Microsoft Office.
Telekom are un portofoliu extins de soluţii standard de business dedicate, care cuprinde de la aplicaţii şi servicii de bază cum ar fi stocare, antivirus, găzduire web şi design web, până la cele mai avansate, precum Office 365, CRM (customer relationship management), ERP (enterprise resource planning), toate însoţite de opţiuni flexibile de finanţare a echipamentelor, care vor fi integrate gradual sub umbrela MagentaONE. Astfel, Telekom se concentrează pe simplificarea proceselor IT&C şi pe creşterea eficienţei şi competitivităţii afacerilor clienților.