Telekom Romania Communications anunţă un nou set de beneficii pentru ofertele integrate fix-mobil, lansate în urmă cu doi ani în Romania, prin intermediul unei campanii de comunicare pentru pachetele MagentaONE.
Potrivit comunicatului, campania se desfăşoară sub numele Taţii #1 şi îndeamnă toţi taţii din România să utilizeze MagentaONE pentru a se bucura alături de familiile lor de cea mai bună experienţă integrată de divertisment şi comunicare.
'Tatăl a fost, este şi va fi întotdeauna modelul de urmat în familie, inginerul-şef care poate rezolva orice problemă tehnică din casă, principalul consultant atunci când vine vorba despre achiziţiile legate de tehnologie. În acest context, credem că a sosit momentul să evidenţiem toate aceste aspecte în mod public şi să ne arătăm aprecierea faţă de taţi. Telekom Romania susţine rolul taţilor în familie prin intermediul ofertei MagentaONE, asigurând o gamă largă de beneficii pentru fiecare membru al familiei', susţin reprezentanţii Telekom Romania.
Campania include beneficii şi stimulente pe cele două direcţii majore: divertisment TV şi servicii mobile.
'Serviciile TV se bazează în special pe conţinut de sport exclusiv, toate meciurile din cadrul UEFA Champions League putând fi vizionate numai cu televiziunea de la Telekom, şi pe noi funcţii interactive. Cu noile caracteristici ale televiziunii interactive – Pauză şi continuare şi Program de la început – clientul are posibilitatea de a pune pauză la conţinutul TV live, continuând programul când doreşte, şi opţiunea de a vedea de la început evenimente difuzate în acel moment. Oferta MagentaONE include 6 luni de abonament TV gratuit. Pentru serviciile de mobil, oferta MagentaONE aduce un bonus de 36 GB la viteză 4G şi, în plus, telefoane Samsung compatibile cu serviciul 4G, la preţuri speciale: Samsung Galaxy J3, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy A3 2016 şi Samsung Galaxy S7. Oferta este valabilă începând cu abonamentele de servicii mobile Surf/Talk M, pentru contractele MagentaONE încheiate pe o perioadă de 24 de luni, cu telefon inclus sau cu telefon în rate', se menţionează în comunicat.
Telekom Romania oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienţi, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
Telekom este un brand care aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicaţiilor, cu peste 156 milioane de clienţi pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe şi peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de ţări şi are circa 225.000 angajaţi la nivel mondial.